«"Αν με ρωτάτε, θα ήθελα να έχουμε και 5.000 ΜΕΘ. Οι ΜΕΘ όμως δεν είναι η λύση του ζητήματος θα πρέπει πρώτα απ' όλα να προφυλασσόμαστε εμείς οι ίδιοι ώστε να μη χρειάζεται να προσφεύγουμε στις ΜΕΘ": Αυτό είπα σήμερα, λίγα δευτερόλεπτα πριν το αποκομμένο και εκτός πλαισίου απόσπασμα της δήλωσής μου που κυκλοφορεί», διευκρινίζει σε δήλωσή του ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης, αναφορικά με τα λεγόμενά του για τον κορονοϊό, την κατάσταση του ΕΣΥ και τους θανάτους ασθενών που ξεσήκωσαν θύελλα αντιδράσεων.
Και συνεχίζει: «Για κάθε αντικειμενικό ακροατή, είναι προφανές ότι ανέφερα πως η έμφαση πρέπει να δοθεί στην πρόληψη ώστε να μην φτάνουμε να γεμίσουν οι εντατικές, ανεξαρτήτως αριθμού. Η αξιωματική αντιπολίτευση αλλοίωσε τη δήλωσή μου για να με χαρακτηρίσει τυμβωρύχο. Δυστυχώς οι λέξεις, στον μύλο της πολιτικής αντιπαράθεσης, έχουν χάσει το νόημά τους».