Πολιτική 0

Στεφάνι κατέθεσε ο Δ. Κουτσούμπας στο κτίριο του ΕΑΤ-ΕΣΑ

Δημήτρης Κουτσούμπας
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Αντιπροσωπεία του ΚΚΕ τίμησε τα θύματα της δικτατορίας

Με μια λιτή εκδήλωση και την κατάθεση στεφάνου από τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπα στο μνημείο του Σπ. Μουστακλή στο χώρο του πρώην ΕΑΤ - ΕΣΑ, τίμησε το ΚΚΕ το πρωί της 21ης Απρίλη τη μνήμη και την προσφορά των θυμάτων της χούντας, όλων όσων έδωσαν τη ζωή τους, δολοφονήθηκαν, φυλακίστηκαν, εξορίστηκαν και υπέστησαν βασανιστήρια, συμβάλλοντας με κάθε μορφή στην ανάπτυξη της αντιδικτατορικής πάλης. 

Σε δήλωσή του, ο Δ. Κουτσούμπας επισήμανε: «Τιμάμε τους ήρωες του αντιδικτατορικού αγώνα, βγάζουμε πολύτιμα συμπεράσματα. Σήμερα, σε ιδιαίτερες, διαφορετικές οπωσδήποτε συνθήκες, βιώνουμε μια νέα εκδοχή της βαρβαρότητας. Στις συνθήκες της πανδημίας του κορονοϊού φάνηκε σε όλο της το μεγαλείο η γύμνια του συστήματος της δικτατορίας του κεφαλαίου, των μονοπωλίων.

Μένουμε γεροί, μένουμε δυνατοί, όρθιοι. Πάλης ξεκίνημα, νέοι αγώνες, οδηγοί της ελπίδας οι πρώτοι νεκροί».

Στην αντιπροσωπεία της ΚE του ΚΚΕ συμμετείχαν ακόμη η Λουίζα Ράζου μέλος του ΠΓ, ο Στέφανος Λουκάς και ο Γιώργος Τούσσας, μέλη της ΚΕ του Κόμματος.

Το παρών στην εκδήλωση έδωσε και αντιπροσωπεία του ΣΦΕΑ, με επικεφαλής τον πρόεδρό του, Σπύρο Χαλβατζή

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

πολιτική