Για «διαστρέβλωση» των λεγομένων του κάνει ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης, σχετικά με τις... viral δηλώσεις του σχετικά με την αντικατάσταση των Λατινικών με την Κοινωνιολογία στα εξεταζόμενα μαθήματα των Πανελληνίων.
«Αυτά (τα Λατινικά) πάτε και τα αντικαθιστάτε με την Κοινωνιολογία. Δηλαδή με ένα μάθημα απλώς για να κάνουν τα παιδιά αριστερά» είπε επί λέξη ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.
Για την ουσία των λεγομένων του, εξήγησε σε ανάρτηση πως το πρόβλημα δεν είναι η Κοινωνιολογία απλώς, αλλά η ισχύς της ιδεολογικής ηγεμονίας της αριστεράς συνολικά στην εκπαίδευση.
«Περί καταργήσεως των Λατινικών και αντικαταστάσεώς τους από την Κοινωνιολογία.
Προχθές έγινε γνωστή η απόφαση της Κυβερνήσεως για κατάργηση του μαθήματος των Λατινικών και αντικαταστάσεώς τους από την Κοινωνιολογία.
Σε δημόσια τοποθέτηση μου στην τηλεόραση του BlueSky είπα προχθές ότι «είναι απαράδεκτη η κατάργηση των Λατινικών που αποτελούν με τα Αρχαία Ελληνικά τις βάσεις του Δυτικού Πολιτισμού και που διδάσκονται από Κοινού σε όλη την Ευρώπη και μάλιστα ο στόχος της αποφάσεως είναι πολιτικός αφού η αντικατάστασή τους από την Κοινωνιολογία έχει ως στόχο να κάνει τα παιδιά αριστερά...».
Χαμός την επόμενη μέρα από τις εφημερίδες της Αριστεράς και μερικούς φιλελεφτ για το πώς τόλμησα να αμφισβητήσω την επιστήμη της Κοινωνιολογίας κλπ
Πάμε λοιπόν με την σειρά. Πρώτον εσείς για ποιο λόγο λέτε να το έκανε ο Γαβρόγλου; Για να κάνει την Παιδεία καλύτερη; Μα δεν βλέπετε ότι όλες οι έως τώρα αλλαγές έχουν ιδεολογικό πρόσημο; Λιγότερα αρχαία, λιγότερη ιστορία, έξω η μετάφραση γνωστού κειμένου, έξω ο Επιτάφιος κλπ όλα αυτά σε συνδυασμό πχ με την αλλαγή των Θρησκευτικών σε θρησκειολογία δεν έχουν νομίζετε στόχο; Έχουν! Την διαιώνιση της ιδεολογικής κυριαρχίας της Αριστεράς στα Σχολεία και στην συνέχεια στα ΑΕΙ κλπ.
Φυσικά και η απόφαση για τα Λατινικά ακολουθεί με συνέπεια αυτή την ιδεολογική κατεύθυνση.
Όταν αναφερόμουν στην Κοινωνιολογία κλπ δεν αναφερόμουν φυσικά στην Επιστήμη εν γένει αλλά στον τρόπο που διδάσκεται στα σχολικά βιβλία στην Ελλάδα.
Έφριξαν υποτίθεται οι "σοβαροί" της Αριστεράς πως γίνεται ο «αγράμματος» Γεωργιαδης (έτσι με απεκάλεσε ο κ. Μαργαρίτης) να αμφισβητεί μια επιστήμη κλπ.
Δηλ όταν εκείνοι λένε: "το μάθημα της Ιστορίας πρέπει να αλλάξει διότι όπως διδάσκεται στην Ελλάδα ενισχύει στερεότυπα και εθνικιστικά ένστικτα κλπ" Αυτοί αμφισβητούν εν γένει την επιστήμη της Ιστορίας; Όχι! Θέλουν και διεκδικούν όμως έναν άλλο τρόπο διδασκαλίας της με άλλο προφανώς ιδεολογικό πρόσημο.
Ε αυτοί μπορούν να το λένε για την Ιστορία αλλά εγώ το ανάποδο απαγορεύεται να το λέω...
Λοιπόν για να τελειώνουμε, οι Ανθρωπιστικές Επιστήμες δεν είναι σαν τις θετικές, έχουν και ιδεολογικό πρόσημο και υποκειμενικότητα άρα μπορούν να γίνουν εργαλεία προς την μια ή προς την άλλη κατεύθυνση.
Στην Ελλάδα τα σχολικά βιβλία και η γενική κατεύθυνση όπως έχει διαμορφωθεί στα χρόνια της ιδεολογικής κυριαρχίας της Αριστεράς έχουν πάρει μια συγκεκριμένη κατεύθυνση και ένα από τα πράγματα που εγώ θα ήθελα να δω να αλλάζουν είναι τα σχολικά βιβλία και ο τρόπος που διδάσκεται όχι μόνον η Κοινωνιολογία ή η Ιστορία αλλά και η Γλώσσα και τα Θρησκευτικά.
Από ένα Αγράμματο».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη