Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς επιβαίωσε ότι οι τέσσερις υπερθεματιστές των τηλεοπτικών αδειών πανελλαδικής εμβέλειας κατέθεσαν τα χρήματα της πρώτης.
«Τα χρήματα της 1ης δόσης έχουν ήδη εισπραχθεί. 88 εκατομμύρια ευρώ βρίσκονται στο Δημόσιο Ταμείο. #τηλεοπτικες_αδειες», ήταν η ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας.