Αναβολή για τις 25 Φεβρουαρίου του 2015 ζητήθηκε για την εκδίκαση της υπόθεσης των καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών στον Άρειο Πάγο.
Σήμερα στις 11:00 αναμενόταν ότι θα κριθεί από τον Αρειο Πάγο η επαναπρόσληψή τους ή μη.
Οι πεισματάρες και αγωνίστριες καθαρίστριες κρατώντας κεριά σχηματίζουν τον αριθμό των απολυμένων συναδέλφων τους και δηλώνουν σε όλους τους τόνους ότι θα παραμείνουν στους δρόμους μέχρι να δικαιωθούν