panellinies-vaseis
Πτώση στα τμήματα του 1ου Επιστημονικού Πεδίου - Λυγίζουν Νομικές και Ψυχολογίες

Περισσότεροι υποψήφιοι από πέρσι έγραψαν κάτω από τη βάση στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο και αντίστοιχα λιγότεροι έγραψαν άριστα (18-20) όπως ήδη είχε προβλέψει το alfavita.gr εδώ και μέρες.

Συγκεκριμένα οι φετινοί υποψήφιοι έγραψαν άριστα στα Αρχαία σε ποσοστό 2,18% ενώ πέρσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν υπερδιπλάσιο (4,87%)

Επίσης στην Ιστορία φέτος έγραψε άριστα το 10, 85% ενώ πέρσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 13, 02%

Το γεγονός ότι τα δυο αυτά μαθήματα είναι αυξημένης βαρύτητας έχει ιδιαίτερη σημασία στην διαμόρφωση των βάσεων εισαγωγής των υψηλόβαθμων τμημάτων του Πεδίου

Στα Λατινικά και στη Γλώσσα οι φετινοί υποψήφιοι τα πήγαν λίγο καλύτερα από πέρσι στα ποσοστά της βαθμολογικής κλίμακας 18-20 "άριστα"

Τα παραπάνω βαθμολογικά στοιχεία φανερώνουν ξεκάθαρα πτώση των υψηλόβαθμων σχολών του Πεδίου. Είναι σίγουρο ότι τόσο οι Νομικές Σχολές όσο και οι Σχολές Ψυχολογίας θα έχουν χαμηλότερες βάσεις από τις περσινές. Η πτώση δεν θα είναι συνταρακτική καθώς θα "φρενάρεται και από την αύξηση του αριθμού των διαγωνισθέντων, οι οποίοι είναι κατά 1.300 περισσότεροι.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ιπτάμενος ιερέας στη Χίο
Πρώτη Ανάσταση στη Χίο: Ο «Ιπτάμενος Ιερέας» που έγινε viral και σκόρπισε δάφνες και δέος στον ναό
Πρώτη Ανάσταση: Κλέβει και πάλι την παράσταση ο «ιπτάμενος ιερέας» της Χίου
Πρώτη Ανάσταση στη Χίο: Ο «Ιπτάμενος Ιερέας» που έγινε viral και σκόρπισε δάφνες και δέος στον ναό