panelladikes
ΣΑΡΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ/INTIME NEWS
ΟΕΦΕ: Το ζήτημα Γ4 στη Βιολογία των πανελλαδικών μπορεί να προβληματίσει τους μαθητές.

Τα φετινά θέματα των πανελληνίων 2024 στο μάθημα της Βιολογίας των ΓΕΛ,  ήταν χωρίς ασάφειες, διαβαθμισμένης δυσκολίας που απαιτούσαν βαθιά κατανόηση και συνδυασμό της ύλης και γενικότερα τη δυνατότητα παρουσίασης και τεκμηρίωσης βιολογικών εννοιών, διαδικασιών, φαινομένων για την τελική αξιολόγηση όλων των δεδομένων και την εξαγωγή των αποτελεσμάτων.

Αυτή την εκτίμηση έκανε η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών - Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ). Συγκεκριμένα:

Όσον αφορά το ΘΕΜΑ Α, δυσκολία παρουσιάζουν το Α2 και Α5.

Στο ΘΕΜΑ Β παρουσιάζει δυσκολία το Β3.

Στο ΘΕΜΑ Γ το ζήτημα Γ4 μπορεί να προβληματίσει τους μαθητές.

Το ΘΕΜΑ Δ είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας για καλά προετοιμασμένους μαθητές.

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συνταξιούχοι
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
Το μεγάλο «σταυροδρόμι» του 2025 για τους ασφαλισμένους – Ποιοι κερδίζουν πρόωρη έξοδο και ποιοι κινδυνεύουν με εγκλωβισμό από το 2026
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
πολυγλωσσία
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Γλώσσες, κουλτούρες και τεχνολογία συνδιαμορφώνουν ένα νέο εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο που απαιτεί εξειδίκευση
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Α. Σπυριδάκης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προτεινόμενες Αλλαγές της Κ.Υ.Α. 102791/ΓΔ4/10-09-2024 (ΦΕΚ 5130Β) του Α. Σπυριδάκη, Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Δ/ντών Σχολ. Μον. Δ/θμιας Εκπ/σης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης