πανεπιστήμιο, έδρανα, φοιτητές
Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι επτά (7) ιδρύματα προσφέρουν προγράμματα σπουδών σε τουλάχιστον πέντε (5) πόλεις.

Ενδεικτικά για το 2020-21, το πλήθος των τμημάτων, η διάρκεια σπουδών και η γεωγραφική διασπορά ανά ίδρυμα παρουσιάζονται στον  παρακάτω  πίνακα.

ΑΕΙ 2020/2021

Συνολικά, λειτουργούν 422 Τμήματα τα οποία στην πλειονότητά τους προσφέρουν προγράμματα προπτυχιακών σπουδών διάρκειας 8 εξαμήνων.

Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι επτά (7) ιδρύματα προσφέρουν προγράμματα σπουδών σε τουλάχιστον πέντε (5) πόλεις.

Το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος έχει τη μεγαλύτερη γεωγραφική διασπορά (7 πόλεις) και ακολουθούν τα Πανεπιστήμια Πατρών, Αιγαίου και Πελοποννήσου (6 πόλεις). Έντεκα (11) ιδρύματα προσφέρουν τα προγράμματά τους μόνο σε μία πόλη.

Πηγή : ΕΘΑΑΕ μέσω sep4u.gr

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Βαθμολογίες κάτω από τη βάση... να φάνε και οι κότες! Μα τι συμβαίνει επιτέλους;

Πανελλήνιες 2025: Με ποια κριτήρια επιλέγω σχολές για το Μηχανογραφικό μου;

Που θα ανέβουν οι βάσεις

Μηχανογραφικό 2025: Αυτός είναι ο χάρτης των αντιστοιχιών για 96 Τμήματα - Οι μεγάλες αλλαγές

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα μετασχηματιστεί σε Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανικών και θα υπαχθεί στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ. Το νέο Τμήμα θα περιλαμβάνει...
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
οπεκεπε
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Οι εκτάσεις τους φαίνονται δηλωμένες από άτομα που μένουν στην Κρήτη και Λήμνο
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Κυριάκος Αναστασιάδης
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
Οι προτάσεις που κατέθεσε στην 109η Σύνοδο Πρυτάνεων
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό