panellinies panelladikes
Stringer / SOOC
Υποψήφια: Θεωρώ αναγκαίο να σταλεί διευκρίνιση στους αρμόδιους διορθωτές με σκοπό να αναθεωρηθούν οι μέχρι πρότινος απαντήσεις προκειμένου να αξιολογηθούν τα γραπτά μας σύμφωνα με έναν ορθολογικό άξονα

Ακόμα μια επιστολή διαμαρτυρίας μαθήτριας της Γ΄ Τάξης του Λυκείου για τα θέματα της Βιολογίας στις Πανελλήνιες Εξετάσεις έλαβε το alfavita.gr και την δημοσιεύει. Σημειώνουμε ότι έχουμε λάβει κι άλλες ανάλογες επιστολές

H ανοικτή επιστολή της μαθήτριας

Ως μαθήτρια και υποψήφια των πανελλαδικών εξετάσεων θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια μου για τη χαώδη κατάσταση που επικράτησε στα φετινά θέματα στο μάθημα της βιολογίας, κυρίως αναφερόμενη στο ερώτημα Α1.
Μαθητές και καθηγητές κοπιασαμε ολόκληρα έτη προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης επιδεικνύοντας προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια, επομένως ειναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν προχειρότητες από την πλευρά της επιτροπής και να θεωρεί σωστές απαντήσεις οι οποίες δεν ειναι πλήρως επιστημονικά, αλλα ούτε και γλωσσολογικά (τα ινιδια χρωματινης ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ…) , αποδέκτες.

Υστερα από πληθώρα μηνυμάτων και επιστολών η πανελλήνια ένωση βιοεπιστημόνων συμμερίστηκε την εναντίωση μας σχετικά με το παραπάνω ερώτημα δημοσιεύοντας καινούργιες ενδεικτικές απαντήσεις, στις οποίες συμπεριελάμβανε την παρακάτω υποσημείωση:

(Διευκρίνηση για το ερώτημα Α1: Ο όρος ινίδια χρωματίνης χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη μορφή με την οποία εμφανίζεται το DNA κατά τη μεσόφαση. Όμως από την στιγμή που το σχολικό βιβλίο (τεύχος Α) αναφέρει τον όρο και για την αρχή της πρόφασης, είναι δίκαιο να θεωρηθεί ως σωστή και η απάντηση δ.)

Συνεπώς, θεωρώ αναγκαίο να σταλεί διευκρίνιση στους αρμόδιους διορθωτές με σκοπό να αναθεωρηθούν οι μέχρι πρότινος απαντήσεις προκειμένου να αξιολογηθούν τα γραπτά μας σύμφωνα με έναν ορθολογικό άξονα.
Ελπιζω να εισακουστούν τα επιχειρήματα μας, και να μην «τιμωρηθούμε» βαθμολογικά λόγω της επιμονής μας να διεξάγουμε διεξοδική μελέτη, καταλήγοντας τελικά, επαρκέστερα ενημερωμένοι συγκριτικά με την επιτροπή θεμάτων!
Δίκαιο και ηθικό θα ήταν να ληφθούν και οι δυο απαντήσεις σωστές, εφόσον όλοι γνωρίζουμε πως, ιδίως στις σχολές με υψηλές βάσεις, το κάθε μόριο μετράει!

Ευελπιστώ όλοι οι υποφήφιοι να δικαιωθούμε, και να μην αποτελέσει η επιπολαιότητα της επιτροπης ανασταλτικός παράγοντας στην εισαγωγή μας στην επιθυμητή σχολή.

Με εκτίμηση
Κιουλου Θεοδωρα
1ο ΓΕΛ Κέρκυρας

Διαβάστε εδώ: Πανελλήνιες Εξετάσεις 2023 -  Όλα τα θέματα κι οι απαντήσεις τους

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Υπουργείο Παιδείας
Εγγραφές επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια - Οδηγίες για ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και υποψηφίους με σοβαρή πάθηση
Οδηγίες για την υποβολή δικαιολογητικών και την εγγραφή επιτυχόντων, συμπεριλαμβανομένων υποψηφίων με σοβαρή πάθηση, στα ΑΕΙ και ΑΕΑ για το...
Εγγραφές επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια - Οδηγίες για ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και υποψηφίους με σοβαρή πάθηση
zep.jpg
Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ 2025-2026: Οδηγίες για Γυμνάσια και Λύκεια
Κατευθύνσεις για τη λειτουργία Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ με στόχο τη γλωσσική ενίσχυση και την ομαλή ένταξη μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ 2025-2026: Οδηγίες για Γυμνάσια και Λύκεια
doe
ΔΟΕ: Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας εκπαιδευτικών από 11 έως 30 Σεπτεμβρίου
Στάσεις εργασίας εκπαιδευτικών για τον νόμο 4823/21 και την αξιολόγηση καθημερινά από 11 έως 30 Σεπτεμβρίου 2025
ΔΟΕ: Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας εκπαιδευτικών από 11 έως 30 Σεπτεμβρίου