Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
keramews
ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | INTIME
«Λυπάμαι για όλα τα παιδιά που είμαστε αναγκασμένοι να βιώσουμε αυτή την αδικία και θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά του υπουργείου, αφού παρόλο που διαπίστωσε πόσο ανέντιμες είναι οι αποφάσεις αυτές, να επιμένει ακόμα , μη αναθεωρώντας τες», αναφέρει η επιστολή

Το alfavita.gr, που πρώτο ανέδειξε το μέγεθος του προβλήματος που προκάλεσε η ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα, τόσο στους ίδιους τους υποψηφίους όσο και στους γονείς τους, συνεχίζει να λαμβάνει και να δημοσιεύει επιστολές μαθητών και γονέων.

Η εφαρμογή της ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα, προκάλεσε κύμα αντιδράσεων από υποψηφίους, γονείς, συλλόγους, πολιτικά πρόσωπα κ.α, καθώς αφήνει αριστούχους εκτός της πρώτης ή ακόμη και της δεύτερης επιλογής τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 

Το alfavita.gr έλαβε και δημοσιεύει ανοιχτή επιστολή υποψήφιας των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων, προς το υπουργείο, που συγκέντρωσε 21.363 μόρια αλλά έμεινε εκτός της σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πατρών για μόλις 0,62 μονάδες από το ελεύθερο σχέδιο. 

Στην επιστολή της, η υποψήφια θίγει το θέμα της κατάργησης διδασκαλίας του σχεδίου στα δημόσια σχολεία με αποτέλεσμα τα μαθήματα να γίνονται αποκλειστικά ιδιωτικά. 
Επιπροσθέτως, η υποψήφια τονίζει πως η ΕΒΕ εφαρμόστηκε «κατά τη διάρκεια μίας τρομερά δύσκολης χρονιάς , ενώ γνωρίζατε πως η διαδικτυακή διδασκαλία δεν ήταν αρκετά αποτελεσματική και ότι οι περισσότεροι μαθητές βρίσκονταν σε μία άσχημη ψυχική κατάσταση λόγω της πανδημίας» και δεν παραλείπει να προσθέσει πως «η ΕΒΕ ανακοινώθηκε στα τέλη της σχολικής χρονιάς , χωρίς οι μαθητές να έχουν προετοιμαστεί για αυτή».

Αναλυτικά η επιστολή: 

Ονομάζομαι Φουσέκη Παναγιώτα και υπήρξα μαθήτρια της τρίτης λυκείου την φετινή χρονιά. Μία χρονιά πολύ δύσκολη για εμένα και τους συμμαθητές μου, μένοντας σχεδόν εσώκλειστη κατά την διάρκεια των έξι μηνών καραντίνας. Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για την έκφρασή μου , αλλά το νομοσχέδιο με την ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα αποτελεί μία απόφαση παράλογη, καταχρηστική και καθόλου μελετημένη κατά τη γνώμη μου, ευνοώντας την ανάπτυξη των ιδιωτικών σχολών και χαντακώνοντας τα δημόσια πανεπιστήμια. 
Προσωπικά, ενδιαφέρομαι να εισαχθώ στην  σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πατρών, έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 21.363 μόρια, 18.363 μόρια από τα βασικά μαθήματα και 3.000 από τα ειδικά μαθήματα.  Κατά την προετοιμασία μου , σκεφτόμουν πως αρκούσε να γράψω άριστα στα βασικά μαθήματα και τουλάχιστον πάνω από 10 σε καθένα από τα ειδικά μαθήματα για να εισαχθώ στη σχολή που επιθυμούσα. Παρ’ολ’αυτά, κοντά στον φετινό Απρίλη, μετά από δύο σχεδόν χρόνια προετοιμασίας και μόλις δύο μήνες πριν από τις Πανελλαδικές εξετάσεις, μας ανακοινώσατε την ΕΒΕ, καταργώντας ταυτόχρονα την ίδια χρονιά τα μαθήματα σχεδίου από το σχολείο. 

Με άλλα λόγια, εξετάστηκα πανελλαδικά σε δύο εξάωρα μαθήματα χωρίς καν να τα έχω διδαχθεί στο σχολείο. Θα σας παρακαλούσα ,λοιπόν, να μου εξηγήσετε πως είναι δυνατόν κάποιο παιδί του οποίου η οικογένεια δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει τη διδασκαλία του για τα ανύπαρκτα ,στο σχολικό πρόγραμμα, μαθήματα, να εξεταστεί πανελλαδικά σε αυτά. Οι διακρίσεις είναι ξεκάθαρες σε μία χώρα η οποία θέλει να αποκαλείται δημοκρατική!

Μόλις βγήκαν οι ΕΒΕ για τις σχολές, αντιλήφθηκα πως από τις σχολές Αρχιτεκτόνων Μηχανικών έχω δικαίωμα να δηλώσω μόνο αυτή των Ιωαννίνων, καθώς η βαθμολογία μου στο ελεύθερο σχέδιο με απορρίπτει μόλις για 0,62 μονάδες από τη σχολή που επιθυμώ, παρά την άριστη βαθμολογία μου στο γραμμικό, το κύριο μάθημα της σχολής μου.
 Οι ενστάσεις μου, λοιπόν, είναι πολλές.
Πρώτον, αφαιρείτε το σχέδιο από τη σχολική διδασκαλία , σε μία χώρα η οποία αποτελεί την γενέτειρα των τεχνών. 

Δεύτερον, όσοι μαθητές ενδιαφερόμαστε για την Αρχιτεκτονική ,αλλά και για κάποιες άλλες σχολές, είμαστε υποχρεωμένοι να εξεταστούμε πανελλαδικά σε δύο μαθήματα τα οποία δεν διδαχτήκαμε ποτέ στο δημόσιο σχολείο, και για τα οποία οι οικογένειες μας είναι υποχρεωμένες να επιβαρυνθούν οικονομικά.

Τρίτον, αποφασίσατε κατά τη διάρκεια μίας τρομερά δύσκολης χρονιάς , να εντάξετε την ΕΒΕ , ενώ γνωρίζατε πως η διαδικτυακή διδασκαλία δεν ήταν αρκετά αποτελεσματική και ότι οι περισσότεροι μαθητές βρίσκονταν σε μία άσχημη ψυχική κατάσταση λόγω της πανδημίας.

Τέταρτον, η ΕΒΕ ανακοινώθηκε στα τέλη της σχολικής χρονιάς , χωρίς οι μαθητές να έχουν προετοιμαστεί για αυτή.

Καταληκτικά, λοιπόν, κρίνω άκρως αναγκαία την επανεξέταση του νομοσχεδίου ακόμα και τώρα. Είναι αδύνατον παιδιά που είναι άριστοι μαθητές , έχοντας γράψει πάνω από τη βάση στα ειδικά μαθήματα , να μην έχουν καν το δικαίωμα να δηλώσουν τις σχολές που επιθυμούν! Αναζητώ απεγνωσμένα την ενσυναίσθηση σε αυτή τη χώρα. Σας παρακαλώ να κατανοήσετε ότι ακριβώς τη στιγμή που ξεκινάμε να ‘χτίζουμε’ το μέλλον μας , εσείς μας ‘κόβετε τα φτερά’ !!! Λυπάμαι πραγματικά για όλα τα παιδιά που είμαστε αναγκασμένοι να βιώσουμε αυτή την αδικία. Θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά από τη μεριά του υπουργείου, αφού παρ’όλο που διαπίστωσε πόσο άδικο είναι το νομοσχέδιο αυτό και πόσο ανέντιμες οι αποφάσεις του απέναντι στους μαθητές, που αποτελούν το μέλλον αυτής της χώρας, επιμένει ακόμα , μη αναθεωρώντας το.  

Ευχαριστώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Υπουργείο Παιδείας: Φυλάκιση σε γονείς αρνητές που δεν στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο

Προσλήψεις στο Ίδρυμα Ωνάση - Στείλτε το βιογραφικό σας εδώ

Μητέρα επιτέθηκε βάναυσα σε εκπαιδευτικό μέσα σε σχολείο

Ο καθηγητής του ΕΠΑΛ που χειροδίκησε σε μαθήτρια και η έκπληκτη κοινή γνώμη

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

covid-maska
Κορονοϊός - Μετάλλαξη Όμικρον: Οι δύο επικρατέστερες θεωρίες για το πώς προέκυψε
Παρότι πολλοί φοβούνται ότι με την εμφάνιση του όμικρον μπορεί να αρχίζει η πανδημία από την αρχή, αυτό είναι μάλλον αβάσιμο
Κορονοϊός - Μετάλλαξη Όμικρον: Οι δύο επικρατέστερες θεωρίες για το πώς προέκυψε