Πανελλήνιες 2021: Φυσική για σωστά προετοιμασμένους μαθητές
Πανελλήνιες-πανελλαδικές 2021: Ο Σύλλογος Φυσικών Κρήτης σχολιάζει τα θέματα στο μάθημα της Φυσικής

Ολοκληρώθηκαν σήμερα, Τρίτη 22 Ιουνίου, οι πανελλαδικές εξετάσεις για τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων με τα μαθήματα της Φυσικής, της Ιστορίας και της Οικονομίας.

Θα ακολουθήσει την επόμενη εβδομάδα η εξέταση των υποψηφίων των ΓΕΛ στα ειδικά μαθήματα. Συγκεκριμένα, η εξέταση των ειδικών μαθημάτων θα ξεκινήσει την Τρίτη, 29 Ιουνίου με το μάθημα των Αγγλικών και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή, 9 Ιουλίου, με το μάθημα «Έλεγχος Μουσικών και Ακουστικών Ικανοτήτων».

Ο Σύλλογος Φυσικών Κρήτης σχολιάζει τα θέματα της Φυσικής στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν σήμερα οι υποψήφιοι των ομάδων προσανατολισμού θετικών σπουδών και σπουδών υγείας.

Δείτε εδώ τα θέματα στο μάθημα της Φυσικής των ΓΕΛ

Δείτε εδώ τις απαντήσεις για το μάθημα της Φυσικής

Σύμφωνα με τον Σύλλογο Φυσικών Κρήτης, τα σημερινά θέματα Φυσικής των πανελλαδικών εξετάσεων χαρακτηρίζονται ως θέματα με διαβάθμιση, χωρίς επιστημονικά λάθη και καλύπτουν το σύνολο της ύλης. Απευθύνονται σε ψύχραιμους και σωστά προετοιμασμένους μαθητές.

Το Θέμα Α

Το Θέμα Α εξετάζει επαρκώς την θεωρία, τα ερωτήματα είναι διατυπωμένα με σαφήνεια και χωρίς παγίδες.

Το Θέμα Β

Το Θέμα Β είναι βατό εξετάζει το κεφάλαιο της μηχανικής στερεού σώματος, τα ρευστά και τις κρούσεις. Το Β.1 είναι κλασσικό θέμα ισορροπίας στερεού σώματος, το Β.2 και το Β.3 απαιτούσαν προσοχή στις αλγεβρικές πράξεις και στις διατυπώσεις των εκφωνήσεων. Δεν χαρακτηρίζονται ως απαιτητικά θέματα.

Το Θέμα Γ

Το θέμα Γ προσπαθεί να συνδυάσει τα εναλλασσόμενα ρεύματα με την κίνηση ράβδου σε ομογενές μαγνητικό πεδίο. Κρίνεται ως θέμα αρκετά περίπλοκο στις διατυπώσεις του και στο σχήμα του και θα μπερδέψει τους υποψηφίους. Τα ζητήματα Γ.1 και Γ.2 είναι απλή εφαρμογή τύπων που δεν συνδέονται με τα Γ.3 και Γ.4. Η όλη όμως διάταξη είναι επικίνδυνη για παρανοήσεις. Δύσκολα θα επιλυθεί από την μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών.

Το Θέμα Δ

Το θέμα Δ κινείται στο επίπεδο των θεμάτων Δ των τελευταίων ετών. Το πρώτο μέρος του Δ.1 είναι ισορροπία στερεού σώματος και το δεύτερο μέρος μια ελαστική κρούση σε συνδυασμό με την απλή αρμονική ταλάντωση. Κρίνεται ως ένα βατό θέμα.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ 2021: Υπολόγισε τα μόριά σου μέσω του νέου εργαλείου του alfavita.gr

Αναλυτικά το πρόγραμμα των ειδικών μαθημάτων των ΓΕΛ

Οι εξετάσεις κατά Ειδικό Μάθημα θα διενεργηθούν ως εξής:    

ΗΜΕΡΑ 

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ 

ΜΑΘΗΜΑ 

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 

ΤΡΙΤΗ 

29/6/2021 

ΑΓΓΛΙΚΑ 

10:00 π.μ. 

ΤΕΤΑΡΤΗ 

30/6/2021 

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 

8:30 π.μ. 

ΠΕΜΠΤΗ 

1/7/2021 

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ 

8:30 π.μ. 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 

2/7/2021 

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 

8:30 π.μ. 

ΔΕΥΤΕΡΑ 

5/7/2021 

ΓΑΛΛΙΚΑ 

8:30 π.μ. 

ΤΡΙΤΗ 

6/7/2021 

ΙΣΠΑΝΙΚΑ 

8:30 π.μ. 

ΤΕΤΑΡΤΗ 

7/7/2021 

ΙΤΑΛΙΚΑ 

8:30 π.μ 

ΠΕΜΠΤΗ 

8/7/2021 

ΑΡΜΟΝΙΑ 

8:30 π.μ 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ9/7/2021

ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ 

ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

16:30 μ.μ. 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

chatgpt
Μήνυση γονέων κατά της OpenAI: Κατηγορούν το ChatGPT για την αυτοκτονία του γιου τους
Πρόκειται για την πρώτη νομική υπόθεση που στρέφεται εναντίον της εταιρείας με κατηγορία «άδικου θανάτου»
Μήνυση γονέων κατά της OpenAI: Κατηγορούν το ChatGPT για την αυτοκτονία του γιου τους
Erasmus
Το 3ο Γυμνάσιο Καστοριάς «απογειώνει» την εκπαίδευση με το πρόγραμμα Erasmus
Τρεις διεθνείς ροές και νέες ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες για μαθητές και καθηγητές κατά το σχολικό έτος 2024-2025
Το 3ο Γυμνάσιο Καστοριάς «απογειώνει» την εκπαίδευση με το πρόγραμμα Erasmus
anaplirotes-kathigites
«Κοροϊδία χωρίς τέλος για τους αναπληρωτές» – Επιστολή διαμαρτυρίας εκπαιδευτικού
«Μόλις στις 25 άνοιξαν οι δηλώσεις περιοχών. Μήπως θέλουν να μας πείσουν ότι είναι ταχύτητα να αναπληρώνουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς κάθε χρόνο...
«Κοροϊδία χωρίς τέλος για τους αναπληρωτές» – Επιστολή διαμαρτυρίας εκπαιδευτικού