panellinies eksetaseis mathitis
-Δεν είναι τζόγος το μέλλον των παιδιών, τονίζει η ΑΣΓΜΕ και ζητάει να μη γίνουν εφέτος αλλαγές και να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων

Ενα ηχηρό όχι λένε οι γονείς των μαθητών, δια της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Γονέων Mαθητών Eλλάδας (ΑΣΓΜΕ) στις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας για θέσπιση κυλιόμενης βάσης εισαγωγής στα ΑΕι και διπλά μηχανογραφικά από το ερχόμενες κιόλας πανελλαδικές. Οπως τονίζουν χαρακτηριστικά: "Ούτε να το σκέφτεται η κυβέρνηση να φέρει τέτοιες αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης! Δεν είναι τζογος το μέλλον των μαθητών!"

Επίσης δηλώνουν αντίοθετοι και στο νόμο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα

Όλη η ανακοίνωση της ΑΣΓΜΕ:

Ως ΔΣ της ΑΣΓΜΕ καταγγέλλουμε την προσφιλή τακτική της Κυβέρνησης να περνάει σημαντικές παρεμβάσεις για την Παιδεία εν μέσω καραντίνας. Η κυβέρνηση τη βδομάδα που πέρασε προχώρησε στην ψήφιση ενός συνολικού νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, ενώ παράλληλα άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για τους μαθητές της Γ' Λυκείου που ετοιμάζονται να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις, ανακοινώνοντας αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση οι οποίες πρόθεσή της είναι να ισχύσουν από φέτος.

Όπως την περίοδο της πρώτης καραντίνας, με το πολυνομοσχέδιο που, εκτός άλλων, αύξησε τον αριθμό των παιδιών στα τμήματα, εν μέσω πανδημίας, το Υπουργείο Παιδείας έρχεται στη δεύτερη καραντίνα για να καταθέσει το νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (EEK), με κλειστά σχολεία. Ένα νομοσχέδιο μακριά από την ανάγκη για ποιοτική και αναβαθμισμένη επαγγελματική εκπαίδευση, που την υποβαθμίζει.

Ο νέος νόμος δεν αναβαθμίζει τα ΕΠΑΛ για να παρέχουν γνώσεις ανάλογα με τις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας και την πρόσβαση στην εργασία. Δεν εξασφαλίζει την μόρφωση των παιδιών ώστε να βγαίνουν από τα ΕΠΑΛ ικανοί με όση γνώση χρειάζεται για να αντεπεξέλθουν σε απαιτητικά επαγγέλματα, που διαρκώς εκσυγχρονίζονται και αυτά. Αντίθετα, προσπαθεί να κάνει εργαζόμενους με λιγότερες γνώσεις, λιγότερα εργασιακά δικαιώματα και μάλιστα από πιο μικρή ηλικία που συνεχώς θα πρέπει να τρέχουν για να τα βγάζουν πέρα.

Πειραματόζωα...

Και σαν να μην έφταναν αυτά, η υπουργός Παιδείας πέταξε στα μέσα της βδομάδας μία ακόμα «βόμβα» που ανατρέπει τον προγραμματισμό και τα σχέδια των παιδιών που βρίσκονται μισό χρόνο πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις. Ανακοίνωσε αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση, με πρόθεση αυτές να ισχύσουν από φέτος, μετατρέποντας σε «πειραματόζωα» τους φετινούς υποψήφιους, που είναι πλέον επιβαρυμένοι, με το μεγαλύτερο μέρος της προετοιμασίας τους να το έχουν κάνει μέσω τηλεκπαίδευσης, κλεισμένοι στο σπίτι, χωρίς να μπορούν να εκτονώσουν πουθενά το βάρος αυτής της τόσο πιεστικής χρονιάς.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργείου, θα μειωθεί ο αριθμός των επιλογών των υποψηφίων στο μηχανογραφικό, ενώ παράλληλα τα Πανεπιστημιακά Τμήματα θα μπορούν να καθορίζουν τα ίδια το ύψος της βάσης εισαγωγής τους. Αποτέλεσμα θα είναι πολύ λιγότεροι υποψήφιοι να πιάνουν τις σχολές της επιλογής τους. Μειώνοντας τις επιλογές των υποψηφίων, μειώνουν και τις πιθανότητές τους να περάσουν σε μια σχολή, ενώ καθιστούν τη διαδικασία συμπλήρωσης του μηχανογραφικού ακόμα πιο αγχωτική και ανταγωνιστική.

Μαζί μ' αυτά, το υπουργείο ανακοίνωσε ότι θα υπάρχει και μια δεύτερη φάση συμπλήρωσης μηχανογραφικού για όσους δεν περάσουν στην πρώτη. Στη δεύτερη φάση όμως θα μπορούν να επιλέξουν μόνο ανάμεσα στα Τμήματα εκείνα όπου έχουν μείνει κενές θέσεις.

Δεν είναι τζόγος

Ως γονείς δηλώνουμε : Ούτε να το σκέφτεται η κυβέρνηση να φέρει τέτοιες αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης! Δεν είναι τζογος το μέλλον των μαθητών !!!

Ως Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε ουσιαστικά μέτρα για το ασφαλή άνοιγμα των σχολείων γιατί θεωρούμε την δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία αναντικατάστατη και απαιτούμε :

  • Κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου για την Επαγγελματική εκπαίδευση.

  • Πραγματική κάλυψη της ύλης δια ζώσης

  • Αναπροσαρμογή της ύλης ανά τάξη και μείωση της εξεταστέας ύλης- ορισμός ΤΩΡΑ της εξεταστέας ύλης για τους μαθητές της Γ λύκείου & καμία αλλαγή στο τρόπο εισαγωγής τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi
Πανελλήνιος Σύλλογος ΔΕ Ειδικής αγωγής: Δωρεά στο ΕΕΕΕΚ Καλλιθέας
Δωρεά από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής Μονίμων Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στο ΕΕΕΕΚ Καλλιθέας
Πανελλήνιος Σύλλογος ΔΕ Ειδικής αγωγής: Δωρεά στο ΕΕΕΕΚ Καλλιθέας
kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Τι έχουμε κάνει και τι σκοπεύουμε να κάνουμε -Το 2025 θα είναι έτος αλλαγών στην εκπαίδευση
Ομιλία του Κυριάκου Πιερρακάκη στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων στη συζήτηση για τον Κρατικό Προϋπολογισμό 2025
Πιερρακάκης: Τι έχουμε κάνει και τι σκοπεύουμε να κάνουμε -Το 2025 θα είναι έτος αλλαγών στην εκπαίδευση