panellinies eksetaseis mathitis
-Δεν είναι τζόγος το μέλλον των παιδιών, τονίζει η ΑΣΓΜΕ και ζητάει να μη γίνουν εφέτος αλλαγές και να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων

Ενα ηχηρό όχι λένε οι γονείς των μαθητών, δια της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Γονέων Mαθητών Eλλάδας (ΑΣΓΜΕ) στις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας για θέσπιση κυλιόμενης βάσης εισαγωγής στα ΑΕι και διπλά μηχανογραφικά από το ερχόμενες κιόλας πανελλαδικές. Οπως τονίζουν χαρακτηριστικά: "Ούτε να το σκέφτεται η κυβέρνηση να φέρει τέτοιες αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης! Δεν είναι τζογος το μέλλον των μαθητών!"

Επίσης δηλώνουν αντίοθετοι και στο νόμο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα

Όλη η ανακοίνωση της ΑΣΓΜΕ:

Ως ΔΣ της ΑΣΓΜΕ καταγγέλλουμε την προσφιλή τακτική της Κυβέρνησης να περνάει σημαντικές παρεμβάσεις για την Παιδεία εν μέσω καραντίνας. Η κυβέρνηση τη βδομάδα που πέρασε προχώρησε στην ψήφιση ενός συνολικού νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, ενώ παράλληλα άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για τους μαθητές της Γ' Λυκείου που ετοιμάζονται να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις, ανακοινώνοντας αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση οι οποίες πρόθεσή της είναι να ισχύσουν από φέτος.

Όπως την περίοδο της πρώτης καραντίνας, με το πολυνομοσχέδιο που, εκτός άλλων, αύξησε τον αριθμό των παιδιών στα τμήματα, εν μέσω πανδημίας, το Υπουργείο Παιδείας έρχεται στη δεύτερη καραντίνα για να καταθέσει το νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (EEK), με κλειστά σχολεία. Ένα νομοσχέδιο μακριά από την ανάγκη για ποιοτική και αναβαθμισμένη επαγγελματική εκπαίδευση, που την υποβαθμίζει.

Ο νέος νόμος δεν αναβαθμίζει τα ΕΠΑΛ για να παρέχουν γνώσεις ανάλογα με τις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας και την πρόσβαση στην εργασία. Δεν εξασφαλίζει την μόρφωση των παιδιών ώστε να βγαίνουν από τα ΕΠΑΛ ικανοί με όση γνώση χρειάζεται για να αντεπεξέλθουν σε απαιτητικά επαγγέλματα, που διαρκώς εκσυγχρονίζονται και αυτά. Αντίθετα, προσπαθεί να κάνει εργαζόμενους με λιγότερες γνώσεις, λιγότερα εργασιακά δικαιώματα και μάλιστα από πιο μικρή ηλικία που συνεχώς θα πρέπει να τρέχουν για να τα βγάζουν πέρα.

Πειραματόζωα...

Και σαν να μην έφταναν αυτά, η υπουργός Παιδείας πέταξε στα μέσα της βδομάδας μία ακόμα «βόμβα» που ανατρέπει τον προγραμματισμό και τα σχέδια των παιδιών που βρίσκονται μισό χρόνο πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις. Ανακοίνωσε αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση, με πρόθεση αυτές να ισχύσουν από φέτος, μετατρέποντας σε «πειραματόζωα» τους φετινούς υποψήφιους, που είναι πλέον επιβαρυμένοι, με το μεγαλύτερο μέρος της προετοιμασίας τους να το έχουν κάνει μέσω τηλεκπαίδευσης, κλεισμένοι στο σπίτι, χωρίς να μπορούν να εκτονώσουν πουθενά το βάρος αυτής της τόσο πιεστικής χρονιάς.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργείου, θα μειωθεί ο αριθμός των επιλογών των υποψηφίων στο μηχανογραφικό, ενώ παράλληλα τα Πανεπιστημιακά Τμήματα θα μπορούν να καθορίζουν τα ίδια το ύψος της βάσης εισαγωγής τους. Αποτέλεσμα θα είναι πολύ λιγότεροι υποψήφιοι να πιάνουν τις σχολές της επιλογής τους. Μειώνοντας τις επιλογές των υποψηφίων, μειώνουν και τις πιθανότητές τους να περάσουν σε μια σχολή, ενώ καθιστούν τη διαδικασία συμπλήρωσης του μηχανογραφικού ακόμα πιο αγχωτική και ανταγωνιστική.

Μαζί μ' αυτά, το υπουργείο ανακοίνωσε ότι θα υπάρχει και μια δεύτερη φάση συμπλήρωσης μηχανογραφικού για όσους δεν περάσουν στην πρώτη. Στη δεύτερη φάση όμως θα μπορούν να επιλέξουν μόνο ανάμεσα στα Τμήματα εκείνα όπου έχουν μείνει κενές θέσεις.

Δεν είναι τζόγος

Ως γονείς δηλώνουμε : Ούτε να το σκέφτεται η κυβέρνηση να φέρει τέτοιες αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης! Δεν είναι τζογος το μέλλον των μαθητών !!!

Ως Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε ουσιαστικά μέτρα για το ασφαλή άνοιγμα των σχολείων γιατί θεωρούμε την δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία αναντικατάστατη και απαιτούμε :

  • Κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου για την Επαγγελματική εκπαίδευση.

  • Πραγματική κάλυψη της ύλης δια ζώσης

  • Αναπροσαρμογή της ύλης ανά τάξη και μείωση της εξεταστέας ύλης- ορισμός ΤΩΡΑ της εξεταστέας ύλης για τους μαθητές της Γ λύκείου & καμία αλλαγή στο τρόπο εισαγωγής τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το Γραπτό Διαγωνισμό ΑΣΕΠ

ΌΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΔΕΚΤΑ στο Πανελλήνιο Γραπτό Διαγωνισμό ΑΣΕΠ - Αιτήσεις Εδώ

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Επαναλειτουργούν σήμερα και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ΟΑΕΔ
Δήμος Χαλανδρίου: Ομόφωνη στήριξη στους 58 συμβασιούχους στους βρεφονηπιακούς σταθμούς
Ομόφωνη στήριξη του Δήμου Χαλανδρίου στον αγώνα μονιμοποίησης των συμβασιούχων της Προσχολικής Αγωγής
Δήμος Χαλανδρίου: Ομόφωνη στήριξη στους 58 συμβασιούχους στους βρεφονηπιακούς σταθμούς
Μητσοτάκης Πράγα
Ένταση μεταξύ Μητσοτάκη – Ερντογάν στην Πράγα: Τι απάντησε ο Έλληνας πρωθυπουργός
Ένταση σημειώθηκε μεταξύ Κυριάκου Μητσοτάκη και Ρετζέμπ Ταγίπ Ερντογάν κατά τη διάρκεια του δείπνου των ηγετών στην Πράγα - Τι απάντησε ο Έλληνας...
Ένταση μεταξύ Μητσοτάκη – Ερντογάν στην Πράγα: Τι απάντησε ο Έλληνας πρωθυπουργός
Τσιόδρας: Η ανθρωπότητα έκανε τεράστια λάθη στην αντιμετώπιση του κορονοϊού - Μακάρι να μάθουμε
«Δυστυχώς οι κοινωνίες άργησαν να αντιδράσουν, οι περισσότερες κυβερνήσεις άργησαν να αντιδράσουν και ο κόσμος έχασε σιγά - σιγά την εμπιστοσύνη του...
Τσιόδρας: Η ανθρωπότητα έκανε τεράστια λάθη στην αντιμετώπιση του κορονοϊού - Μακάρι να μάθουμε