"Είμαστε ρομπότ για εσάς; " Επιστολή μαθήτριας
Δεύτερη επιστολή προς την υπουργό Παιδείας

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

 

 Σήμερα τα ξημερώματα σας απέστειλα μία επιστολή, όντας αρκετά φορτισμένη (ψυχικά και πνευματικά). Αυτή λοιπόν, η δεύτερη επιστολή, την οποία ελπίζω να διαβάσετε, πρόκειται να λειτουργήσει συμπληρωματικά, ως προς την πρώτη. 

  Αρχικά, θα ήθελε να τονίσω ότι καταλαβαίνω τη θέση στην οποία βρίσκεστε, όμως πρέπει να καταλάβετε κι εσείς τη δική μας. Γιατί είστε τόσο αρνητική στην ιδέα της ακύρωσης των Πανελλαδικών; Ίσως η σύγκριση (που έκανα κι εγώ) μεταξύ Ελλάδας και άλλων χωρών, όπως π.χ. της Γαλλίας, να είναι κάπως ατυχής, όπως εξάλλου είπατε κι εσείς σε συνέντευξή σας στο σταθμό ΣΚΑΪ 100,3, διότι αν κοιτάξουμε τους αριθμούς και τα ποσοστά, δεν υπάρχουν πολλά κοινά. Ωστόσο, η υγεία είτε αυτή είναι σωματική, είτε ψυχική προέχει για το σύνολο των πολιτών. Ακόμη, και ο ίδιος ο Πλάτωνας που είχε αριστοκρατικές αντιλήψεις, θεωρούσε ως ύψιστο σκοπό μιας πόλης τη συνολική ευδαιμονία. Πιστεύετε πραγματικά, πως αυτές τις μέρες που είμαστε κλεισμένοι στο πολύ μικρό (για την πλειοψηφία, γιατί με συγχωρείτε αλλά δεν έχουμε όλοι παλάτια) σπίτι μας, όλοι μαζί μαζεμένοι (η οικογένειά μου είναι πενταμελής, αλλά υπάρχουν και πολύ μεγαλύτερες), ακούγοντας καθημερινώς ειδήσεις και βλέποντας την κατάσταση να επιδεινώνεται, εμείς οι μαθητές της Γ' Λυκείου διαβάζουμε απρόσκοπτα, εστιάζοντας στο στόχο μας; Δεν είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ εμείς, με αίσθημα αλληλεγγύης, ενσυναίσθηση και αξίες;

  Από τα λεγόμενα και τις πράξεις σας κατανοούμε όλοι, πως για εσάς είμαστε ρομπότ. Ρομπότ που καταλήγουν να ρωτούν συνεχώς για την ημερομηνία των εξετάσεων, γιατί αυτό είναι το μόνο ουσιαστικό τους ενδιαφέρον. Ρομπότ που καταλήγουν να κλείνουν τα μάτια τους μπροστά στην εξαθλίωση και την καταστροφή και να κοιτάζουν κατάματα τις επιδιώξεις τους, δηλαδή ένα βαθμό που θα επισφραγίσει τη σημαντικότητα τους σε αυτόν τον κόσμο. Με την πολιτική σας μας μετατρέπετε σε άτομα και ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, που όταν θα τους δοθεί η ευκαιρία θα πατήσουν επί πτωμάτων για να ικανοποιήσουν τη ματαιοδοξία τους.

 

Μετά τιμής, 

 

Μαρίνα, μαθήτρια θεωρητικής κατεύθυνσης σε Λύκειο του Δήμου Αιγάλεω

Δείτε την πρώτη επιστολή

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαίδευση
«Δικαίωση για τους εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής»: Ανοιχτή επιστολή στο Υπ. Παιδείας
Επαναφορά επιδόματος: Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής ζητούν οικονομική και ηθική αναγνώριση
«Δικαίωση για τους εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής»: Ανοιχτή επιστολή στο Υπ. Παιδείας
Αγρότες με τρακτέρ
«Τελευταίο ανάχωμα» οι αγροτικές κινητοποιήσεις: Πανεπιστημιακοί προειδοποιούν για κατάρρευση της ελληνικής γεωργίας
Αγροτική ασφυξία και κοινωνικός συναγερμός: Παρέμβαση πανεπιστημιακών υπέρ των κινητοποιήσεων
«Τελευταίο ανάχωμα» οι αγροτικές κινητοποιήσεις: Πανεπιστημιακοί προειδοποιούν για κατάρρευση της ελληνικής γεωργίας
apergia
ΟΛΜΕ: Και οι εκπαιδευτικοί απεργούν αύριο - Ψευδή τα δημοσιεύματα
Η ΟΛΜΕ διαψεύδει δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για μη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία που έχει προκηρύξει για αύριο η ΑΔΕΔΥ
ΟΛΜΕ: Και οι εκπαιδευτικοί απεργούν αύριο - Ψευδή τα δημοσιεύματα