"Είμαστε ρομπότ για εσάς; " Επιστολή μαθήτριας
Δεύτερη επιστολή προς την υπουργό Παιδείας

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

 

 Σήμερα τα ξημερώματα σας απέστειλα μία επιστολή, όντας αρκετά φορτισμένη (ψυχικά και πνευματικά). Αυτή λοιπόν, η δεύτερη επιστολή, την οποία ελπίζω να διαβάσετε, πρόκειται να λειτουργήσει συμπληρωματικά, ως προς την πρώτη. 

  Αρχικά, θα ήθελε να τονίσω ότι καταλαβαίνω τη θέση στην οποία βρίσκεστε, όμως πρέπει να καταλάβετε κι εσείς τη δική μας. Γιατί είστε τόσο αρνητική στην ιδέα της ακύρωσης των Πανελλαδικών; Ίσως η σύγκριση (που έκανα κι εγώ) μεταξύ Ελλάδας και άλλων χωρών, όπως π.χ. της Γαλλίας, να είναι κάπως ατυχής, όπως εξάλλου είπατε κι εσείς σε συνέντευξή σας στο σταθμό ΣΚΑΪ 100,3, διότι αν κοιτάξουμε τους αριθμούς και τα ποσοστά, δεν υπάρχουν πολλά κοινά. Ωστόσο, η υγεία είτε αυτή είναι σωματική, είτε ψυχική προέχει για το σύνολο των πολιτών. Ακόμη, και ο ίδιος ο Πλάτωνας που είχε αριστοκρατικές αντιλήψεις, θεωρούσε ως ύψιστο σκοπό μιας πόλης τη συνολική ευδαιμονία. Πιστεύετε πραγματικά, πως αυτές τις μέρες που είμαστε κλεισμένοι στο πολύ μικρό (για την πλειοψηφία, γιατί με συγχωρείτε αλλά δεν έχουμε όλοι παλάτια) σπίτι μας, όλοι μαζί μαζεμένοι (η οικογένειά μου είναι πενταμελής, αλλά υπάρχουν και πολύ μεγαλύτερες), ακούγοντας καθημερινώς ειδήσεις και βλέποντας την κατάσταση να επιδεινώνεται, εμείς οι μαθητές της Γ' Λυκείου διαβάζουμε απρόσκοπτα, εστιάζοντας στο στόχο μας; Δεν είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ εμείς, με αίσθημα αλληλεγγύης, ενσυναίσθηση και αξίες;

  Από τα λεγόμενα και τις πράξεις σας κατανοούμε όλοι, πως για εσάς είμαστε ρομπότ. Ρομπότ που καταλήγουν να ρωτούν συνεχώς για την ημερομηνία των εξετάσεων, γιατί αυτό είναι το μόνο ουσιαστικό τους ενδιαφέρον. Ρομπότ που καταλήγουν να κλείνουν τα μάτια τους μπροστά στην εξαθλίωση και την καταστροφή και να κοιτάζουν κατάματα τις επιδιώξεις τους, δηλαδή ένα βαθμό που θα επισφραγίσει τη σημαντικότητα τους σε αυτόν τον κόσμο. Με την πολιτική σας μας μετατρέπετε σε άτομα και ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, που όταν θα τους δοθεί η ευκαιρία θα πατήσουν επί πτωμάτων για να ικανοποιήσουν τη ματαιοδοξία τους.

 

Μετά τιμής, 

 

Μαρίνα, μαθήτρια θεωρητικής κατεύθυνσης σε Λύκειο του Δήμου Αιγάλεω

Δείτε την πρώτη επιστολή

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ
Υπουργείο Παιδείας: «Πράσινο φως» για νέο ιδιωτικό σχολείο - Πού ιδρύεται (ΦΕΚ)
Με απόφαση του υπουργείου Παιδείας δίνεται άδεια λειτουργίας για νέο ιδιωτικό σχολείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Υπουργείο Παιδείας: «Πράσινο φως» για νέο ιδιωτικό σχολείο - Πού ιδρύεται (ΦΕΚ)
Γιώργος Ξυλούρης
«Έκρηξη» τηλεθέασης στο κανάλι της Βουλής με τον «Φραπέ»: Σχεδόν 600.000 παρακολούθησαν Εξεταστική
Απροσδόκητο «μπαμ» τηλεθέασης για το κανάλι της Βουλής από την Εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
«Έκρηξη» τηλεθέασης στο κανάλι της Βουλής με τον «Φραπέ»: Σχεδόν 600.000 παρακολούθησαν Εξεταστική
Ο επικεφαλής του χρηματοπιστωτικού κολοσσού JPMorgan Chase, Τζέιμι Ντάιμον
«Γκουρού» της οικονομίας αποκαλύπτει: Ποιες δεξιότητες θα σώσουν τις δουλειές από την Τεχνητή Νοημοσύνη
O CEO της JP Morgan, Τζέιμι Ντάιμον αποκαλύπτει το αντίδοτο στην «επέλαση» της Τεχνητής Νοημοσύνης
«Γκουρού» της οικονομίας αποκαλύπτει: Ποιες δεξιότητες θα σώσουν τις δουλειές από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Τεχνητή Νοημοσύνη
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ανάλυση Συναισθημάτων (Emotion AI): Ηθικά Διλήμματα και Ο Κίνδυνος της «Συναισθηματικής Επιτήρησης» στον Χώρο Εργασίας
«Οι εργαζόμενοι θεωρούν τα συναισθήματά τους ως ιδιαίτερα ευαίσθητες πληροφορίες, συγκρίσιμες με ιατρικά δεδομένα , και αντιλαμβάνονται την αυτόματη...
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ανάλυση Συναισθημάτων (Emotion AI): Ηθικά Διλήμματα και Ο Κίνδυνος της «Συναισθηματικής Επιτήρησης» στον Χώρο Εργασίας