πτώση
Σοκ προκαλεί βίντεο που δείχνει 6χρονο να πέφτει από ύψος 12 μέτρων - Καλά στην υγεία του ο ανήλικος

Ένα τρομακτικό περιστατικό συνέβη στη βορειοανατολική πολιτεία του Μεξικού, Nuevo León, την Κυριακή, όταν εξάχρονος έπεσε από ύψος 12 μέτρων.

Ιδιαίτερα τυχερός υπήρξε ο ανήλικος, όπου παρά το γεγονός ότι έσπασε η ζώνη του zip line, αυτός έπεσε μέσα σε τεχνητή λίμνη και επέζησε.

Μάλιστα η στιγμή που το παιδί πέφτει καταγράφηκε σε βίντεο από την οικογένεια, σύμφωνα με πληροφορίες από την Dailymail.

Η σοκαριστική στιγμή

Ένας ενήλικος άνδρας φαίνεται να γλιστράει δίπλα στον Moreno και να τον καθοδηγεί κατά μήκος της διαδρομής, όταν ξαφνικά η ζώνη ασφαλείας σπάει.

Ο αδελφός του αγοριού είπε στο Fox News ότι ο Σεζάρ υπέστη ελαφρά τραύματα από την πτώση αλλά είναι «ψυχολογικά χάλια» και «φοβάται».

Οι κυβερνητικές υπηρεσίες του Nuevo León ανέστειλαν μια σειρά από αξιοθέατα στο πάρκο καθώς οι αρχές διερευνούν τις συνθήκες του ατυχήματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia