Παιδί τηλεόραση
Η πρώτη διαφήμιση που έπαιξε ποτέ στην τηλεόραση και η πρώτη φυσικά που έβλεπε το κοινό.

Την 1η Ιουλίου του 1941, στις 2 το μεσημέρι προβλήθηκε στο WNBT, θυγατρικό κανάλι του NBC, ένα σποτ 10 δευτερολέπτων, πριν από έναν αγώνα μπέιζμπολ. Οι ομάδες Brooklyn Dodgers και Philadelphia Phillies είχαν μια σκληρή αναμέτρηση και όλα αυτά σε μια δύσκολη στιγμή για την παγκόσμια ιστορία.

Στο διάλειμμα της αθλητικής αναμέτρησης προβλήθηκε η πρώτη διαφήμιση που έπαιξε ποτέ στην τηλεόραση και η πρώτη φυσικά που έβλεπε το κοινό.

Όπως μας ενημερώνει το in.gr, είχε «τοπικό» χαρακτήρα, καθώς την είδαν μόνο οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης. Μάλιστα τη χρονιά εκείνη υπήρχαν μόλις 4.000 δέκτες στην εν λόγω πολιτεία.

Το προϊόν που διαφημίστηκε ήταν ένα ρολόι Bulova που φιγουράριζε πάνω από το χάρτη της Αμερικής, με το voice-over να λέει μία και μοναδική φράση:  «America runs on Bulova time!».

Το κόστος της διαφήμισης ήταν ανάμεσα στα 4 και 9 δολάρια και πρέπει να βοήθησε την Bulova, αφού η εταιρεία υφίσταται ακόμα και σήμερα. Κανείς βέβαια δεν θα μπορούσε να φανταστεί πως μετά από λίγα χρόνια, θα έβλεπε περισσότερες διαφημίσεις παρά τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο
Τα παιχνίδια γνώσεων μπορούν να βοηθήσουν, αλλά αυτή η συνήθεια είναι ακόμα πιο αποτελεσματική
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο