Βραζιλία
Λόγω του συνεχόμενου, έντονου στρες

Μια έρευνα του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, που πραγματοποιήθηκε στον απόηχο της συντριβής της Βραζιλίας από τη Γερμανία με σκορ 7-1 στο Παγκόσμιο Κύπελο του 2014, απο καλύπτει πως οι πιστοί οπαδοί είναι ευάλωτοι σε καρδιακές προσβολές, λόγω του στρες κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Συγκεκριμένα, στους αφοσιωμένους οπαδούς εντοπίστηκαν υψηλά επίπεδα κορτιζόλης, μιας ορμόνης που οδηγεί σε υψηλότερη πίεση του αίματος και είναι δυνατόν να βλάψει μια ήδη αδύναμη καρδιά.

Η ερευνήτρια Martha Newson δήλωσε στο BBC: «Οι οπαδοί, που έχουν μεγάλη συναισθηματική ταύτιση με την ομάδα τους, υποβάλλονται σε μεγάλη ψυχολογική πίεση όταν παρακολουθούν ένα παιχνίδι. Οπαδοί που είναι περισσότερο περιστασιακοί υποστηρικτές επίσης βιώνουν στρες αλλά όχι τόσο έντονο».

Κατά τη διάρκεια της έρευνας, 40 οπαδοί μετρήθηκαν πριν και μετά από 3 παιχνίδια και μιλώντας για την συντριβή της Βραζιλίας, η Newson δήλωσε: «Ήταν ένα αδιανόητο παιχνίδι - τόσοι πολλοί άνθρωποι ξέσπασαν σε λυγμούς».

Πηγή πληροφοριών: sportbible

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia