fotia evoia
Στοιχεία του Ευρωπαϊκού Πληροφοριακού Συστήματος για τις δασικές πυρκαγιές (EFFIS)

Περίπου 120.450 στρέμματα δάση και δασικές εκτάσεις -αριθμός χαμηλός συγκριτικά με τον μέσο όρο της προηγούμενης δεκαετίας, που ήταν 259.500 στρέμματα- κάηκαν το 2019, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Πληροφοριακού Συστήματος για τις δασικές πυρκαγιές (EFFIS).

Από τις φετινές πυρκαγιές, σε 138, που αποτέλεσαν πολύ σοβαρά περιστατικά, κλήθηκαν από την Πυροσβεστική και συνέδραμαν επιτόπου οι αποκεντρωμένες Δασικές Υπηρεσίες με παροχή εξειδικευμένων πληροφοριών για τη σύνθεση και τη διαδοχή του δασικού περιβάλλοντος της απειλούμενης περιοχής, αλλά και για διάνοιξη αντιπυρικών ζωνών και λωρίδων.

O γενικός γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, κ. Κωνσταντίνος Αραβώσης, δήλωσε σχετικά:

«Ως Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε δημοσίως όλα τα στελέχη του Πυροσβεστικού Σώματος και της Δασικής Υπηρεσίας για την άρτια εκτέλεση των υπηρεσιακών τους καθηκόντων και την παγίωση μιας ευέλικτης και αποτελεσματικής συνεργασίας, με στόχο την προστασία του δάσους και του φυσικού περιβάλλοντος».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία, μαθητής
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και πώς μοριοδοτούνται – Όλες οι αλλαγές για το 2025
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
PAIDEIAS
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα
Δημοσίευση σε ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 -Προκήρυξη 2ΓΕ/2023»
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα