Thumbnail
Τι ανακάλυψε ένας Βρετανός χορδιστής

Ένας θησαυρός εκατοντάδων χρυσών και αργυρών νομισμάτων που χρονολογούνται στη βικτωριανή εποχή ανακαλύφθηκε από έναν χορδιστή κάτω από τα πλήκτρα ενός όρθιου πιάνου το οποίο δωρήθηκε πρόσφατα σε σχολείο, ενώ μυστήριο πλανάται όσον αφορά τους πρώτους του ιδιοκτήτες.

Σύμφωνα με το Βρετανικό Μουσείο, αρμόδιο να εκτιμήσει τον θησαυρό, η ανακάλυψη έγινε τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ο Μάρτιν Ρίκχαουζ, 61 ετών, κλήθηκε να κουρδίσει ένα πιάνο ηλικίας 110 ετών που δόθηκε στο γυμνάσιο του Μπίσοπς Κασλ, στην κεντροδυτική Αγγλία.

Ο Ρίκχαουζ έβρισκε τα πλήκτρα κάπως βαριά και ψάχνοντας κάτω από το κλαβιέ ανακάλυψε περίπου 10 υφασμάτινα πακετάκια, ραμμένα επιμελώς, και ένα δερμάτινο πορτοφόλι που αποδείχτηκε ότι περιείχαν 900 χρυσά και αργυρά νομίσματα.

"Ανοίγοντάς τα, δεν περίμενα να βρω χρυσάφι, νόμιζα ότι ήταν απλά νομίσματα, αλλά όχι, ήταν κάτι σημαντικό!", έγραψε στο ιστολόγιο του Βρετανικού Μουσείου.

Σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης, η αξία της ανακάλυψης κυμαίνεται μεταξύ 300.000 και 500.000 στερλίνες (330.000 και 550.000 ευρώ).

Τα νομίσματα, που κόπηκαν μεταξύ 1847 και 1915, είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός αυτού του είδους που έχει ανακαλυφθεί στη χώρα, σύμφωνα με το μουσείο.

ΑΠΕ-ΜΠΕ    

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βιασμός
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία
Φταίει η κοινωνία, το εκπαιδευτικό σύστημα, η κρίση, η πανδημία ο σύγχρονος πολιτισμός και η τραπ μουσική ή όλα αυτά μαζί;
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία