Thumbnail
Σουηδία

Mε τον «ύψιστο βαθμό υποψίας» τέλεσης τρομοκρατικού εγκλήματος κρατείται στη Σουηδία ένας άνδρας, που συνελήφθη την Παραασκευή, επειδή φέρεται να εμπλέκεται στην επίθεση με φορτηγό στη Στοκχόλμη.

Το σουηδικό νομικό σύστημα έχει αρκετές διαβαθμίσεις αναφορικά με τους βαθμούς υποψίας για την τέλεση αδικημάτων.

Ο ύποπτος συνελήφθη στην μικρή πόλη Μάρστα στα βόρεια της Στοκχόλμης.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Aftonbladet, πρόκειται για 39χρονο Ουζμπέκο υπήκοο που ζει στη Σουηδία, φέρεται να είναι υποστηρικτής του Ισλαμικού Κράτους και να είχε προβεί σε αναρτήσεις στο facebook με προπαγανδιστικό υλικό της οργάνωσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βροχές, καταιγίδες
Έρχεται ξαφνική καταιγίδα στην Αθήνα – Τι ώρα “χτυπάει” το λεκανοπέδιο!
Ραγδαία επιδείνωση του καιρού από το μεσημέρι – Σε ποιες περιοχές της Αττικής θα πέσει δυνατή βροχή και πότε υποχωρούν τα φαινόμενα
Έρχεται ξαφνική καταιγίδα στην Αθήνα – Τι ώρα “χτυπάει” το λεκανοπέδιο!
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Τεχνητή νοημοσύνη, καινοτομία, επιχειρήσεις: ο ρόλος της κυβέρνησης και της διαφθοράς
Πώς η απουσία συνεκτικής πολιτικής και η διαφθορά επιβραδύνουν την υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα, τι πρέπει να γίνει
Τεχνητή νοημοσύνη, καινοτομία, επιχειρήσεις: ο ρόλος της κυβέρνησης και της διαφθοράς
foto_education.jpg
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά: Ο ρόλος των διατάξεων και των μορίων
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Τι προβλέπει η νομοθεσία για τα λειτουργικά κενά - Οι διευκρινίσεις της Δημοκρατικής Συνεργασίας Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά: Ο ρόλος των διατάξεων και των μορίων