Thumbnail
Δείτε τη λίστα

Η εταιρεία Thomson Reuters παρουσιάζει τους επιστήμονες με την μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο για το 2015. Είναι η δεύτερη χρονιά που κυκλοφορεί η συγκεκριμένη λίστα. Τα επιστημονικά μυαλά που συμπεριλαμβάνονται στην έρευνα επηρεάζουν την μελλοντική κατεύθυνση της επιστήμης τους αλλά και ολόκληρου του κόσμου.

Η λίστα περιλαμβάνει 3.126 επιστήμονες και ερευνητές, μεταξύ των οποίων 26 είναι Έλληνες. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας Έλληνας επιστήμονας ο Παύλος Αλιβιζάτος εμφανίζεται σε 3 διαφορετικές κατηγορίες στη Φυσική, στη Χημεία και στην Επιστήμη Υλικών. Ενώ, ο Ιωάννης Ιωαννίδης εμφανίζεται σε 2 διαφορετικές κατηγορίες στις Κοινωνικές Επιστήμες και στην Κλινική Ιατρική

Δείτε ποιοι είναι οι 26 επιστήμονες που ξεχωρίζουν παγκοσμίως για μία ακόμη χρονιά:

1. Πολυσίου Μόσχος /Agricultural University Athens Greece – AGRICULTURAL SCIENCES

2. Κυρπίδης Νίκος /Joint Genome Institute USA – BIOLOGY & BIOCHEMISTRY

3. Αλιβιζάτος Παύλος /University California Berkeley USA – CHEMISTRY

4. Χρήστου Γιώργος /University Florida USA – CHEMISTRY

5. Δημήτρης Γιώργος /Dana Farber Canc Inst USA – CLINICAL MEDICINE

6. Δημόπουλος Μελέτιος /University Athens Greece – CLINICAL MEDICINE

7. Φιλιππάτος Γεράσιμος /University Athens Greece – CLINICAL MEDICINE

8. Ιωαννίδης Ιωάννης /Stanford University USA – CLINICAL MEDICINE

9. Φλούδας Χριστόδουλος /Princeton University USA – COMPUTER SCIENCE

10. Γιαννάκης Γεώργιος /University Minnesota Sys USA – COMPUTER SCIENCE

11. Καραγιαννίδης Γεώργιος /Aristotle University Thessaloniki Greece – COMPUTER SCIENCE

12. Ρακόπουλος Κωνσταντίνος /National Tech University Athens Greece – ENGINEERING

13. Ρακόπουλος Δημήτρης /National Tech University Athens Greece – ENGINEERING

14. Κληρονόμος Γιάννης /University British Columbia Canada – ENVIRONMENT/ECOLOGY

15. Παππάς Πέτρος /University Alabama Birmingham USA – IMMUNOLOGY

16. Αλιβιζάτος Παύλος /University California Berkeley USA – MATERIALS SCIENCE

17. Δελούκας Πάνος /Queen Mary University London UK – MOLECULAR BIOLOGY & GENETICS

18. Δερμιτζάκης Μανώλης /University Geneva Switzerland – MOLECULAR BIOLOGY & GENETICS

19. Κέλλης Μανώλης /Broad Institute USA – MOLECULAR BIOLOGY & GENETICS

20. Καλίβας Πέτρος /Med University S. Carolina USA – NEUROSCIENCE & BEHAVIOR

21. Χριστόπουλος Αρθούρος /Monash University Australia – PHARMACOLOGY & TOXICOLOGY

22. Μίκος Αντώνης /Rice University USA – PHARMACOLOGY & TOXICOLOGY

23. Αλιβιζάτος Παύλος /University California Berkeley USA – PHYSICS

24. Αβούρης Φαίδων /IBM USA – PHYSICS

25. Χριστοδουλίδης Δημήτρης /University Cent Florida USA – PHYSICS

26. Σούκουλης Κώστας /Iowa State University USA – PHYSICS

27. Παντελής Χρήστος /University Melbourne Australia – PSYCHIATRY / PSYCHOLOGY

28. Ιωαννίδης Ιωάννης /Stanford University USA – SOCIAL SCIENCES, GENERAL

29. Καμτσιούρης Παναγιώτης /Robert Koch Institute Germany – SOCIAL SCIENCES, GENERAL

Πηγή: ellines.com

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αλκοολ
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
Ο υπεύθυνος του μαγαζιού συνελήφθη με την κατηγορία της έκθεσης, ενώ ανάλογες κατηγορίες αντιμετωπίζει και ο καθηγητής
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
σχολειο
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»
«Η υπομονή γονέων και μαθητών έχει εξαντληθεί»
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»