Κοινωνία 0

Αν γεννήσεις στο δρόμο, σε ταξί, στην ύπαιθρο...παίρνεις το επίδομα

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Μόλις 30 γυναίκες πήραν επίδομα τοκετού
 
Το λαμβάνουν μόνο όσες γεννούν εκτός μαιευτηρίου 
 
Σε 30 ανέρχονται μόλις οι μητέρες που έλαβαν το επίδομα τοκετού από τον ΕΟΠΥΥ τους τελευταίους τρεις μήνες, απ' όταν και άρχισε να εφαρμόζεται ο νέος κανονισμός. Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται, το οικονομικό βοήθημα μπορούν να λαμβάνουν μόνο όσες γυναίκες επιλέξουν να γεννήσουν εκτός μαιευτηρίου, δηλαδή στο δρόμο, σε ταξί ή ακόμη και στην ύπαιθρο. Η εν λόγω απόφαση εφαρμόζεται από τον περασμένο Δεκέμβριο στη χώρα μας, με στόχο να εξοικονομηθούν περίπου 15 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί, πως το 2012 καταβλήθηκαν επιδόματα τοκετού ύψους 19 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της «Ελευθεροτυπίας» οι περισσότερες μητέρες που εισέπραξαν το βοήθημα, είτε ήταν Ρομά ή γυναίκες που γέννησαν από άποψη στην οικία τους είτε μέσα στο νερό εφαρμόζοντας νέες τεχνικές. Πάντως η γέννα στο σπίτι θεωρείται από πολλούς επιστήμονες επικίνδυνη για τη χώρα μας, καθώς δεν υπάρχει υποδομή σε περίπτωση επιπλοκών για άμεση μεταφορά σε νοσοκομείο. Και η ανησυχία είναι μήπως γίνει μόδα, προκειμένου να εισπράττεται το επίδομα. 
 
lifo.gr
 
0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία