Thumbnail
Το 2011, 119.6 εκατομμύρια, ή το 24,2% του πληθυσμού της Ευρώπης των 27 ήταν σε  κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού, σύμφωνα με στοιχεία που εμφάνισε σήμερα η eurostat.

 

Το 2011, 119.6 εκατομμύρια, ή το 24,2% του πληθυσμού της Ευρώπης των 27 ήταν σε  κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού, σύμφωνα με στοιχεία που εμφάνισε σήμερα η eurostat.
 
Τα ποσοστά του πληθυσμού που ήταν σε κίνδυνο να βρεθούν κάτω από το όριο της φτώχειας και παράλληλα σε κίνδυνο κοινωνικού αποκλεισμού σημειώθηκαν στην Βουλγαρια(49%), στη Ρουμανία και Λετονία(40%), στη Λιθουανία(33%), στην Ελλάδα και στην Ουγγαρία( 31%). Τα χαμηλότερα ποσοστά εμφανίζονται στην Τσεχία(15%), στην Ολλανδία και στη Σουηδία(16%),στο Λουξεμβούργο και στην Αυστρία (17%).
 
Το 17% του πληθυσμού της Ευρωπαϊκής  Ένωσης βρισκόταν  κάτω από τον κίνδυνο εισοδηματικής  φτώχειας, δηλαδή το εισόδημά τους ήταν χαμηλότερο από το εθνικό επίπεδο φτώχειας.  Οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά σε αυτό τον δείκτη είναι η Βουλγαρία, Ρουμανία και η Ισπανία με 22% καθώς και η Ελλάδα με 21%. 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία, μαθητής
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και πώς μοριοδοτούνται – Όλες οι αλλαγές για το 2025
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
PAIDEIAS
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα
Δημοσίευση σε ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 -Προκήρυξη 2ΓΕ/2023»
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα