Thumbnail
Ευχόμαστε «παιραστηκά»!

Το να μην ξέρεις τον πεζογράφο Καββαδία δεν είναι τρομερό, αλλά το να νομίζεις ότι πέθανε σήμερα ο Καββαδίας ο ποιητής, που έχει "φύγει" από το '75 είναι απαράδεκτο!

 

Σήμερα έφυγε από τη ζωή ο πεζογράφος Νίκος Α. Καββαδίας. Αν και είναι συνονόματος και συνεπώνυμος, είναι λίγο δύσκολο να τον μπερδέψεις με τον Νίκο Καββαδία του «Σταυρού του Νότου» και των τόσων άλλων ποιητικών συλλογών, πολλών μάλιστα μελοποιημένων, που αγαπήσαμε και μεγαλώσαμε μαζί τους. 

 

Κι όμως... Όταν είσαι το NEWSBOMB όλα μπορεί να συμβούν! 

 

Την έριξε λοιπόν τη... βόμβα του το «έγκυρο» ενημερωτικό - διαστρεβλωτικό σάιτ και εισέπραξε και τα ανάλογα σχόλια...

 

 

Αλλά τι αναρωτιόμαστε αν είναι απαράδεκτο; Το εν λόγω σάιτ την έχει την εγκυρότητα στη... βόμβα του: Όπως όταν εξυφαίνει τα τερατώδη σενάριά του για τον ΣΥΡΙΖΑ και τα στελέχη του... Άσε που μπορεί να το πείραξε η πολλή προβολή των χρυσαύγουλων και να έπαθε αυτόν τον φασιστοελιτισμό τύπου «αγαπάο την πατρήδα μου, τη γλόσα, την ταίχνη και του μαιγάλους άνδραις»...

 

Ευχόμαστε «παιραστηκά»!

 

left.gr

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ZAXARAKI
Σοφία Ζαχαράκη στη Σύνοδο Υπουργών Παιδείας της Ε.Ε.: Επί τάπητος η ανθεκτικότητα του ελληνικού σχολείου στις πολλαπλές κρίσεις
«Στη Σύνοδο υπουργών Παιδείας της ΕΕ θα συζητήσουμε για δύο καίριους πυλώνες: την ανθεκτικότητα του ελληνικού σχολείου, των μαθητριών και των μαθητών...
Σοφία Ζαχαράκη στη Σύνοδο Υπουργών Παιδείας της Ε.Ε.: Επί τάπητος η ανθεκτικότητα του ελληνικού σχολείου στις πολλαπλές κρίσεις