Τραγωδία σημειώθηκε στην Ξάνθη, όπου ένα νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε νεκρό του μέσα σε ακατοίκητο σπίτι.
Για την υπόθεση συνελήφθη η μητέρα του βρέφους, στην οποία έχει απαγγελθεί η κατηγορία της έκθεσης σε κίνδυνο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι αστυνομικές αρχές και η ιατροδικαστική υπηρεσία αναζητούν απαντήσεις για τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες επήλθε ο θάνατος.
Καθοριστικής σημασίας αναμένεται να είναι το πόρισμα της νεκροψίας-νεκροτομής. Οι ειδικοί θα εξετάσουν αν το βρέφος γεννήθηκε νεκρό ή αν ο θάνατος προκλήθηκε από εξωγενείς παράγοντες μετά τη γέννησή του, προκειμένου να αποσαφηνιστεί το νομικό πλαίσιο της υπόθεσης και οι τυχόν περαιτέρω ευθύνες της μητέρας.