Με εμφανή εκνευρισμό, η σερβιτόρα καταγράφει στο βίντεό της πως δύο πελάτες ήρθαν στο εστιατόριο, παρήγγειλαν κανονικά και, αφού έφαγαν σχεδόν ό,τι είχαν μπροστά τους, άρχισαν τις διαμαρτυρίες. Όπως εξηγεί, αρχικά η μία πελάτισσα επέστρεψε το μισοφαγωμένο της burger ισχυριζόμενη πως δεν ήταν καλό, την ίδια στιγμή, όμως, οι τηγανητές πατάτες που συνόδευαν το πιάτο είχαν εξαφανιστεί. Παρ’ όλα αυτά, η σερβιτόρα δέχτηκε να το αφαιρέσει από τον λογαριασμό.
Η υπόθεση όμως δεν σταμάτησε εκεί. Η πελάτισσα άρχισε να τρώει και από το πιάτο του συνοδού της, που περιείχε ζυμαρικά με γαρίδες, για να παραπονεθεί και γι' αυτό, αφότου, όπως λέει η σερβιτόρα, είχαν απομείνει μόλις τρία ζυμαρικά στο πιάτο. "Κι αυτοί γελούσαν ειρωνικά", λέει, μεταφέροντας τον θυμό και την αίσθηση αδικίας που ένιωσε.
"Δεν είμαστε μπουφές!"
Το ξέσπασμά της είναι χαρακτηριστικό: "Δεν είμαστε μπουφές! Δεν δουλεύουμε σε μπουφέ! Παραγγέλνετε, τρώτε σχεδόν τα πάντα και μετά ζητάτε να μην πληρώσετε; Τι είναι αυτό πια;" αναρωτιέται, δίνοντας φωνή σε χιλιάδες εργαζομένους της εστίασης που αντιμετωπίζουν αντίστοιχες συμπεριφορές.
Οι χρήστες των social media έσπευσαν να στηρίξουν τη σερβιτόρα, με πολλούς να συμφωνούν πως οι πελάτες δεν δικαιούνται επιστροφή αν έχουν φάει πάνω από το μισό πιάτο. Ένας σχολίασε πως, αν ο μάνατζερ επέτρεψε κάτι τέτοιο, έκανε σοβαρό λάθος, ενώ ένας άλλος σημείωσε εύστοχα: "Αν δεν σου άρεσε, δεν θα το είχες φάει".
Μια γενικευμένη πρακτική;
Το αποκορύφωμα ήρθε όταν ο μάνατζερ αποφάσισε τελικά να αφαιρέσει ολόκληρη την παραγγελία από τον λογαριασμό, ενισχύοντας το αίσθημα ατιμωρησίας. Η σερβιτόρα δεν ήταν η μόνη που εξοργίστηκε, πολλοί επαγγελματίες του χώρου συμμετείχαν στον δημόσιο διάλογο μέσα από TikTok και Reddit, αποκαλύπτοντας πως τέτοια περιστατικά δεν είναι μεμονωμένα, αλλά μάλλον μέρος μιας ευρύτερης τάσης όπου κάποιοι πελάτες εκμεταλλεύονται τα περιθώρια ευγένειας και εξυπηρέτησης του προσωπικού.
Η ιστορία θυμίζει και το viral περιστατικό με την 22χρονη Τζάνετ, η οποία έλαβε μηδενικό φιλοδώρημα και ένα ειρωνικό σημείωμα από παρέα εφήβων: "Φόρα σωσίβιο". Και τότε, η εργαζόμενη είχε μιλήσει για την αυξανόμενη τοξικότητα στον χώρο, λέγοντας: "Το να μη σε πληρώνουν για τη δουλειά σου μοιάζει να γίνεται κομμάτι του επαγγέλματος".
Πότε χάνεται το μέτρο;
Η συγκεκριμένη υπόθεση ανοίγει για άλλη μία φορά τη συζήτηση γύρω από τα όρια μεταξύ εξυπηρέτησης πελάτη και εκμετάλλευσης. Το ότι ένας πελάτης πληρώνει δεν του δίνει το δικαίωμα να προσβάλλει, να εξαπατά ή να υποτιμά τη δουλειά των εργαζομένων. Ίσως, τελικά, ήρθε η ώρα να επανεξετάσουμε το παλιό ρητό "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
750 ευρώ σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ