kipseli
Άνδρας με προβλήματα όρασης έπεσε σε σημείο έργων στην Κυψέλη – Καταγγελία για ελλιπή σήμανση

Σοβαρό ατύχημα σημειώθηκε στην Κυψέλη, όπου ένας άνδρας με προβλήματα όρασης έπεσε σε ανοιχτό σημείο έργων του ΔΕΔΔΗΕ.

Το περιστατικό συνέβη στην οδό Πατησίων, όπου τα συνεχιζόμενα έργα προκαλούν δυσκολίες στις μετακινήσεις των ατόμων με αναπηρία. Θύμα της ελλιπούς σήμανσης ήταν ο γνωστός ακτιβιστής Τάκης Αλεξανδράκης, ο οποίος κατήγγειλε ότι ο οδηγός όδευσης τυφλών καταλήγει σε κενό, χωρίς καμία προειδοποίηση.

«Είναι εγκληματικό να οδηγεί ο οδηγός όδευσης στο άνοιγμα, στο οποίο δεν υπάρχει τρόπος για να σταματήσει ο βλέπων», δήλωσε, επισημαίνοντας τους σοβαρούς κινδύνους που δημιουργεί η αδιαφορία των υπευθύνων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias kai thriskeymaton
Νομική διευκρίνιση για εκπαιδευτικό που υπηρέτησε ως Γενικός Γραμματέας στο ΥΠΑΙΘΑ: Δεν υποχρεούται να επιστρέψει στην αρχική οργανική θέση που κατείχε
Η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, αποδέχθηκε την γνωμοδότηση, ξεκαθαρίζοντας κρίσιμα θέματα επανατοποθέτησης και έκδοσης υπηρεσιακών βεβαιώσεων
Νομική διευκρίνιση για εκπαιδευτικό που υπηρέτησε ως Γενικός Γραμματέας στο ΥΠΑΙΘΑ: Δεν υποχρεούται να επιστρέψει στην αρχική οργανική θέση που κατείχε
iep_25.jpg
ΙΕΠ: Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την αξιολόγηση και υποστήριξη του έργου των σχολικών μονάδων
Η αναβάθμιση αυτή αποτελεί στοχευμένη επένδυση στην ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης και ειδικότερα στο έργο της εκπαιδευτικής κοινότητας.
ΙΕΠ: Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την αξιολόγηση και υποστήριξη του έργου των σχολικών μονάδων