Οι καταναλωτές αντιδρούν στο λεγόμενο shrinkflation, αναγκάζοντας γνωστές εταιρείες να αλλάξουν τακτική και να αναβαθμίσουν το προϊόν τους.
Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά το CNN, «οι εταιρείες τροφίμων παίζουν σοβαρά παιχνίδια μυαλού με τους καταναλωτές. Καθώς οι εταιρείες τροφίμων έχουν δει το κόστος τους να αυξάνεται σημαντικά τα τελευταία χρόνια, πολλές έχουν χρησιμοποιήσει δύο ύπουλες στρατηγικές, τις ονομασίες shrinkflation και skimpflation, για να αποφύγουν να αυξήσουν τις τιμές των προϊόντων τους».
Το skimpflation αναφέρεται σε πιο λεπτές τροποποιήσεις όπως, για παράδειγμα, η αντικατάσταση φθηνότερων συστατικών για μείωση του κόστους. Και οι δύο τακτικές έχουν προκαλέσει την οργή των καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που, όπως είναι κατανοητό, αισθάνονται ότι εξαπατώνται.
Έτσι, ορισμένες εταιρείες έχοντας αναγνωρίσει τον κίνδυνο να χάσουν τους πελάτες τους, έχουν ήδη ανακοινώσει αύξηση 20% στην ποσότητα που θα εμπεριέχεται σε μια σακούλα με πατατάκια, κρατώντας την τιμή στα επίπεδα που βρισκόταν προηγουμένως. «Οι λάτρεις των τσίπς έχουν περάσει πολλά κατά τα χρόνια των παραπάνω περιορισμών», ανέφερε ο Edgar Dworsky, δικηγόρος σε θέματα προστασίας των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τον αναλυτή Robert Moskow, αρκετές αναμένονται να είναι οι εταιρείες που θα ακολουθήσουν την τάση να αυξήσουν τις ποσότητες στα προϊόντα τους, προβαίνοντας στις παραπάνω ενέργειες καθώς οι καταναλωτές, επηρεασμένοι από τον πληθωρισμό, αγοράζουν ολοένα και λιγότερα σνάκς.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!
Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ