αυτοκίνητο
Πότε έρχεται το… τέλος;

Τραγικά είναι τα δεδομένα στην ΕΕ όσον αφορά στον παλαιό στόλο οχημάτων καθώς εκτιμάται ότι έως το 2025 θα κυκλοφορούν 4,3 εκατ. αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 1!

Βέβαια στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα καθώς ακόμη και σήμερα κινούνται στους δρόμους οχήματα που δεν διαθέτουν καταλύτη και αποτελούν μια τεράστια πηγή ρύπανσης για την ατμόσφαιρα και προκαλούν μεγάλα προβλήματα στην υγεία παιδιών αλλά και ηλικιωμένων ατόμων.

Τα στοιχεία, σύμφωνα με τον ACEA, δείχνουν ότι το 2025 τα αυτοκίνητα Euro 6 θα αποτελούν σχεδόν το 60% του στόλου της ΕΕ. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα πριν από το Euro 6 (που πωλήθηκαν πριν από το 2014) θα εξακολουθήσουν να συμβάλλουν στο 43% των συνολικών εκπομπών NOx.

Ταυτόχρονα για τα αυτοκίνητα το Euro 7 αναμένεται να έχει οριακή μόνο επίδραση στη μείωση των εκπομπών NOx. Επιπλέον, μια τεράστια επένδυση που πρέπει να γίνει για το Euro 7 θα μεταφέρει σημαντικούς οικονομικούς πόρους που θα ήταν για την εξέλιξη των ηλεκτρικών και των μπαταριών, στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Αυτό σημαίνει ότι η ανανέωση του στόλου με στόχο τον μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων προ του Euro 6 στους δρόμους της ΕΕ θα είχε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο τόσο στους ρύπους όσο και στο CO2.

Πότε έρχεται το… τέλος;

Το 2026 σύμφωνα με την μελέτη του ACEA θα εξαφανιστούν από τους ευρωπαϊκούς δρόμους τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 1 ωστόσο τα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 2 θα ξεπερνούν τα 17 εκατ. μονάδες! Τα Euro2 οχήματα αναμένεται να αποσυρθούν από την κυκλοφορία το 2030…

Το διάστημα 2030 έως 2034 αναμένεται να τεθούν εκτός κυκλοφορίας τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 3 τα οποία θα ανέρχονται σε 19,1 εκατ. μονάδες το 2030 και θα έχουν μειωθεί σε 5,2 εκατ. οχήματα το 2033 με την ολοκληρωτική απόσυρσή τους έως το 2034.

Πηγή: newsauto.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Θάνατος 16χρονης στο Γκάζι, κολάζ με τη φωτογραφία της και φωτογραφία ΕΚΑΒ
ΕΛΑΣ: Διαψεύδει «Ευαγγελισμό» και Γεωργιάδη – Καμία ενημέρωση για τον θάνατο της 16χρονης στο Γκάζι
Ασαφή παραμένουν τα ερωτήματα γύρω από το περιστατικό, με την ΕΛΑΣ να εκδίδει επίσημη ανακοίνωση
ΕΛΑΣ: Διαψεύδει «Ευαγγελισμό» και Γεωργιάδη – Καμία ενημέρωση για τον θάνατο της 16χρονης στο Γκάζι
ΜΠΙΛΛΙΝΗΣ
Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Χαράλαμπος Μπιλλίνης πρόεδρος της  Εθνικής Επιστημονικής Επιτροπής Διαχείρισης και Ελέγχου της ευλογιάς στα αιγοπρόβατα
Η σύνθεση της επιτροπής
Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Χαράλαμπος Μπιλλίνης πρόεδρος της  Εθνικής Επιστημονικής Επιτροπής Διαχείρισης και Ελέγχου της ευλογιάς στα αιγοπρόβατα
papaioannou
Νίκος Παπαϊωάννου: «Αναλυτικός σχεδιασμός για την απορρόφηση της ΑΣΠΑΙΤΕ από το ΕΚΠΑ»
«Απαιτείται σχεδιασμός για την ομαλή μετάβαση στο νέο καθεστώς και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων στο σύνολο των φοιτητών» - Με πενταετείς σπουδές η...
Νίκος Παπαϊωάννου: «Αναλυτικός σχεδιασμός για την απορρόφηση της ΑΣΠΑΙΤΕ από το ΕΚΠΑ»