Υποχρεωτική καθίσταται η καταχώριση του αριθμού του κινητού τηλεφώνου όλων των πολιτών στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας Πολιτών με ρύθμιση που εισήχθη στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το Κτηματολόγιο, το οποίο έχε τεθεί σε δημόσια διαβούλευση έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2024.
Υποχρεωτική αλλαγή: Πού και γιατί πρέπει οι πολίτες να καταχωρίσουν τον αριθμό του κινητού τους
Τι επισημαίνεται στη σχετική διάταξη
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο