aimodosia
Ανάγκη για αίμα για τρίχρονο παιδί

Μεγάλη ανάγκη για αίμα έχει προκύψει στη Θεσσαλονίκη, καθώς παιδί πάσχει από λευχαιμία.

Ενημέρωση απέστειλε ο Διευθυντής του 2ου ΓΕΛ Ωραιοκάστρου.

Η ανακοίνωση

«Γονείς του σχολείου μας, κάνουν έκκληση για αίμα για το τρίχρονο παιδί τους που πάσχει από λευχαιμία (στο σχολείο μας φοιτούν δυο παιδιά τους).
Τα στοιχεία του παιδιού και το νοσοκομείο είναι: Σαχανίδης του Ματθαίου, Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, Τηλ αιμοδοσίας 2310846291 και τηλ αιμοπεταλίων 2313312816
Σας παρακαλώ όσοι μπορούν να βοηθήσουν να επικοινωνήσουν με τους αρμόδιους στα παραπάνω τηλ του νοσοκομείου.
Επίσης όσοι μπορείτε κοινοποιήστε την ανακοίνωση που σας στέλνω σε εικόνα συνημμένα.

Ο Διευθυντής

Χατζηγεωργίου Γεώργιος
2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου
»

epeigoysa_anagki_se_aima-aimopetalia

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»