Αβοκάντο
Google logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Σε σύγκριση με αυτούς που δεν κατανάλωναν, γυναίκες που κατανάλωναν αβοκάντο είχαν χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη ενώ στους άντρες δεν παρατηρήθηκε σημαντική σχέση

Ερευνητές από το Μεξικό εξέτασαν την πιθανή σχέση μεταξύ κατανάλωσης αβοκάντο και διαβήτη σε Μεξικανούς ενήλικες.

Ανακάλυψαν ότι σε σύγκριση με αυτούς που δεν κατανάλωναν, γυναίκες που κατανάλωναν αβοκάντο είχαν χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη ενώ στους άντρες δεν παρατηρήθηκε σημαντική σχέση.

Από τους συμμετέχοντες σε 3 έρευνες, το 45% κατανάλωναν αβοκάντο με μέση ημερήσια κατανάλωση 34,7γρ. οι άντρες και 29,8 γρ. οι γυναίκες.

Η κατανάλωση αβοκάντο φάνηκε να συνδέεται με χαμηλότερες πιθανότητες διαβήτη σε γυναίκες αλλά όχι σε άντρες.

Η σχέση παρέμενε σταθερή με χρήση εργαστηριακών μετρήσεων για τη διάγνωση (FPG ή Hb1AC)

Όμως η εξάρτηση από αυτοαναφορές όσον αφορά την κατανάλωση αβοκάντο μπορεί ενδεχομένως να εισάγει μεροληψία στις μετρήσεις και ο σχεδιασμός της έρευνας περιορίζει την ικανότητα εμφάνισης αιτιατής σχέσης.

Ενώ το μεγάλο δείγμα ενισχύει τη στατιστική ισχύ χρειάζεται επιβεβαίωση των ευρημάτων σε άλλες ομάδες.

Η μελέτη εντόπισε σχέση μεταξύ κατανάλωσης αβοκάντο και μειωμένου κινδύνου για διαβήτη, που είναι ιδιαίτερα σημαντικός στις γυναίκες ακόμα και μετά την προσαρμογή για σχετικούς παράγοντες.

Tα ευρήματα υποδεικνύουν τον πιθανό ρόλο του αβοκάντο ως ωφέλιμου συστατικού στις διατροφικές παρεμβάσεις που στοχεύουν στη μείωση του κινδύνου διαβήτη- ιδιαίτερα στις γυναίκες.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics.

Πηγή: iatronet

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις

Αναδρομικά έως 3.500 ευρώ και αυξήσεις συντάξεων: Ποιοι πληρώνονται

Πανελλήνιες 2026: Θέματα, Λύσεις, Αποτελέσματα και Bάσεις στο google

Google logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα