Ένας ακόμα άνθρωπος έχασε σήμερα τη ζωή του μετά από φωτιά σε διαμέρισμα.
Πιο συγκεκριμένα, εντοπίστηκε η σορός γυναίκας κατά τη διάρκεια κατάσβεσης φωτιάς σε διαμέρισμα επί της οδού Βασ. Γεωργίου στην Ανάβυσσο.
Στην επιχείρηση κατάσβεσης συμμετείχαν 12 Πυροσβέστες με 4 οχήματα.
Η γυναίκα εντοπίστηκε με εκτεταμένα εγκαύματα στον 2ο όροφο της τριόροφης κατοικίας.