zara
Η Zara ζητά συγγνώμη και αποσύρει την καμπάνια που παρέπεμπε στους νεκρούς της Γάζας

Η εταιρεία μόδας Zara ανακοίνωσε την Τρίτη ότι λυπάται για την «παρεξήγηση» σχετικά με  διαφημιστική της καμπάνια, όπου «πρωταγωνιστούσαν» αγάλματα τυλιγμένα με λευκά σάβανα.

Η καμπάνια προκάλεσε πλήθος αντιδράσεις, καθώς και καλέσματα από φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές για μποϊκοτάζ των προϊόντων της.

Δεκάδες χιλιάδες καταγγελίες έφτασαν στον λογαριασμό της στο Instagram, εκ των οποίων πολλές ανέφεραν ότι οι εικόνες παρέπεμπαν στις φωτογραφίες πτωμάτων από τη Γάζα. Το #BoycottZara έγινε trend στην πλατφόρμα X. 

Η ανακοίνωση με την οποία η εταιρεία απαντά στους επικριτές της, σηματοδοτεί την πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι παγκόσμιοι επιχειρηματικοί κολοσσοί, οι οποίοι καλούνται να σεβαστούν τις ευαισθησίες του κοινού σχετικά με τον πόλεμο στη Γάζα.

Είναι η πρώτη μεγάλη δυτική εταιρεία που προχώρησε σε τόσο δραστικό βήμα, ανταποκρινόμενη στην κριτική για «έλλειψη ευαισθησίας».

Παράλληλα, εξήγησε ότι την ιδέα για την εκστρατεία, η οποία περιλάμβανε επίσης μοντέλα με ακρωτηριασμένα άκρα, είχαν συλλάβει τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας τον περασμένο Ιούλιο, ενώ η φωτογράφιση είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο. Δηλαδή, πριν ξεσπάσει η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή στις 7 Οκτωβρίου.

Σχετιζόταν δε, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, με αναφορά σε ημιτελή έργα από το στούντιο ενός γλύπτη.
 
Δυστυχώς, κάποιοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες, οι οποίες έχουν πλέον αφαιρεθεί, καθώς είδαν κάτι πολύ μακριά από εκείνο για το οποίο προορίζονταν όταν δημιουργήθηκαν», αναφέρεται σε ανάρτηση της εταιρείας στο Instagram.

Οι εικόνες είχαν ως «μοναδικό σκοπό την προβολή χειροποίητων ενδυμάτων σε καλλιτεχνικό πλαίσιο», προστίθεται.

Η εταιρεία εκφράζει λύπη «για αυτή την παρεξήγηση» και επαναβεβαιώνει «τον βαθύ σεβασμό προς όλους», όπως τονίζεται.

Απόσυρση της καμπάνιας

Εξι αναρτήσεις σχετικές με την καμπάνια αφαιρέθηκαν από τη σελίδα Instagram της Zara και της μητρικής της Inditex.

Επίσης, οι σχετικές φωτογραφίες εξαφανίστηκαν από όλες τις πλατφόρμες της, ενώ η εταιρεία είχε ήδη αποσύρει την καμπάνια «Atelier» από τον ιστότοπό της τη Δευτέρα.

Η συλλογή «Atelier», αποτελούμενη από έξι σακάκια, είναι μία από τις πιο ακριβές της εταιρείας, με προϊόντα κόστους άνω των 200 ευρώ -για γκρι μάλλινο σακάκι με πλεκτά μανίκια- και άνω των 7ΟΟ ευρώ -για δερμάτινο μπουφάν με καρφιά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αστυν
Μακελειό σε φεστιβάλ στη Γιούτα: Τρεις νεκροί και δύο τραυματίες από πυροβολισμούς
Ένα βρέφος, μια 41χρονη και ένας 18χρονος μεταξύ των θυμάτων σε αιματηρή συμπλοκή κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ Westfest στο Σολτ Λέικ Σίτι
Μακελειό σε φεστιβάλ στη Γιούτα: Τρεις νεκροί και δύο τραυματίες από πυροβολισμούς
taksi
Ένωση Γονέων Καλαμαριάς κατά του «χαρατσιού» στη θερινή απασχόληση 2025
Οι γονείς καλούνται να πληρώσουν για πρώτη φορά συμμετοχή στο πρόγραμμα, ενώ η Ένωση ζητά άμεση κατάργηση της εισφοράς και διεύρυνση των θέσεων
Ένωση Γονέων Καλαμαριάς κατά του «χαρατσιού» στη θερινή απασχόληση 2025
Μια γιορτή για όλους
«Μια γιορτή για όλους» – Διήμερες εκδηλώσεις στην Πλαζ Αρετσούς με επίκεντρο τα δικαιώματα όλων των παιδιών
Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Καλαμαριάς και ο «Ηλιάτορας» ενώνουν δυνάμεις για ένα διήμερο δράσεων, τέχνης και συζητήσεων με στόχο την ευαισθητοποίηση και...
«Μια γιορτή για όλους» – Διήμερες εκδηλώσεις στην Πλαζ Αρετσούς με επίκεντρο τα δικαιώματα όλων των παιδιών