zara
Η Zara ζητά συγγνώμη και αποσύρει την καμπάνια που παρέπεμπε στους νεκρούς της Γάζας

Η εταιρεία μόδας Zara ανακοίνωσε την Τρίτη ότι λυπάται για την «παρεξήγηση» σχετικά με  διαφημιστική της καμπάνια, όπου «πρωταγωνιστούσαν» αγάλματα τυλιγμένα με λευκά σάβανα.

Η καμπάνια προκάλεσε πλήθος αντιδράσεις, καθώς και καλέσματα από φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές για μποϊκοτάζ των προϊόντων της.

Δεκάδες χιλιάδες καταγγελίες έφτασαν στον λογαριασμό της στο Instagram, εκ των οποίων πολλές ανέφεραν ότι οι εικόνες παρέπεμπαν στις φωτογραφίες πτωμάτων από τη Γάζα. Το #BoycottZara έγινε trend στην πλατφόρμα X. 

Η ανακοίνωση με την οποία η εταιρεία απαντά στους επικριτές της, σηματοδοτεί την πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι παγκόσμιοι επιχειρηματικοί κολοσσοί, οι οποίοι καλούνται να σεβαστούν τις ευαισθησίες του κοινού σχετικά με τον πόλεμο στη Γάζα.

Είναι η πρώτη μεγάλη δυτική εταιρεία που προχώρησε σε τόσο δραστικό βήμα, ανταποκρινόμενη στην κριτική για «έλλειψη ευαισθησίας».

Παράλληλα, εξήγησε ότι την ιδέα για την εκστρατεία, η οποία περιλάμβανε επίσης μοντέλα με ακρωτηριασμένα άκρα, είχαν συλλάβει τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας τον περασμένο Ιούλιο, ενώ η φωτογράφιση είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο. Δηλαδή, πριν ξεσπάσει η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή στις 7 Οκτωβρίου.

Σχετιζόταν δε, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, με αναφορά σε ημιτελή έργα από το στούντιο ενός γλύπτη.
 
Δυστυχώς, κάποιοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες, οι οποίες έχουν πλέον αφαιρεθεί, καθώς είδαν κάτι πολύ μακριά από εκείνο για το οποίο προορίζονταν όταν δημιουργήθηκαν», αναφέρεται σε ανάρτηση της εταιρείας στο Instagram.

Οι εικόνες είχαν ως «μοναδικό σκοπό την προβολή χειροποίητων ενδυμάτων σε καλλιτεχνικό πλαίσιο», προστίθεται.

Η εταιρεία εκφράζει λύπη «για αυτή την παρεξήγηση» και επαναβεβαιώνει «τον βαθύ σεβασμό προς όλους», όπως τονίζεται.

Απόσυρση της καμπάνιας

Εξι αναρτήσεις σχετικές με την καμπάνια αφαιρέθηκαν από τη σελίδα Instagram της Zara και της μητρικής της Inditex.

Επίσης, οι σχετικές φωτογραφίες εξαφανίστηκαν από όλες τις πλατφόρμες της, ενώ η εταιρεία είχε ήδη αποσύρει την καμπάνια «Atelier» από τον ιστότοπό της τη Δευτέρα.

Η συλλογή «Atelier», αποτελούμενη από έξι σακάκια, είναι μία από τις πιο ακριβές της εταιρείας, με προϊόντα κόστους άνω των 200 ευρώ -για γκρι μάλλινο σακάκι με πλεκτά μανίκια- και άνω των 7ΟΟ ευρώ -για δερμάτινο μπουφάν με καρφιά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λιακούλη, Κωνσταντοπούλου
Λιακούλη κατά Κωνσταντοπούλου: «Υπάλληλοι φεύγουν κλαίγοντας, δεν αντέχω τα ντεσιμπέλ!»
Νέο... σίριαλ στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής: «Με έπιασε υπάλληλος της Βουλής κλαίγοντας και μου είπε ότι φεύγει γιατί δεν αντέχει άλλο»
Λιακούλη κατά Κωνσταντοπούλου: «Υπάλληλοι φεύγουν κλαίγοντας, δεν αντέχω τα ντεσιμπέλ!»
Μαράσλειο
Συναγερμός στο Μαράσλειο: Μετά τους σοβάδες, τώρα πέφτουν λάμπες στα κεφάλια μαθητών (Εικόνες)
Ο λαμπτήρας φθορίου κατέρρευσε ακριβώς πάνω στα θρανία που κάθονται οι μαθητές - «Έτσι θα πορευτούμε; Ποντάροντας στην τύχη μας;»
Συναγερμός στο Μαράσλειο: Μετά τους σοβάδες, τώρα πέφτουν λάμπες στα κεφάλια μαθητών (Εικόνες)