diaita
Τρώγοντας αυτό το τρόφιμο, θα καίτε λίπος στον... ύπνο σας

Γνωρίζουμε καλά ότι οι βραδινές λιγούρες σπάνια βγαίνουν σε καλό – ειδικά αν περιλαμβάνουν τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες και άμυλο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνουμε για ύπνο νηστικοί.

Σύμφωνα με μελέτη του Florida State University, υπάρχει ένα τρόφιμο που συνιστάται για κατανάλωση πριν τον ύπνο, καθώς μπορεί να έχει θετική επίδραση στον μεταβολισμό. Ποιο είναι αυτό; Το τυρί cottage.

Η μελέτη έδειξε ότι καταναλώνοντας περί τα 30 γρ. αυτής της πρωτεΐνης μισή ώρα πριν από τον ύπνο, ο μεταβολισμός ενεργοποιείται και λειτουργεί ενώ εσύ κοιμάσαι. Και παρόλο που το δείγμα που μελετήθηκε ήταν σχετικά μικρό και περιλάμβανε μόνο 20χρονες δραστήριες γυναίκες, ήταν η πρώτη φορά που φάνηκε πως ένα τρόφιμο (και όχι π.χ. ένα πρωτεϊνικό shake ή ένα συμπλήρωμα) μπορεί να παίξει τέτοιο ρόλο.

Θέλω να κάψω λίπος αλλά δεν μου αρέσει το τυρί cottage

Μην ανησυχείς, αν δεν είσαι λάτρης αυτού του τυριού. Υπάρχουν πολλές ακόμα πρωτεϊνικές επιλογές που μπορείς να συμπεριλάβεις στα βραδινά σου σνακ, όπως προτείνει η εξειδικευμένη στην απώλεια βάρους νοσοκόμα Bridgette Agee, η οποία συμμετείχε στην παραπάνω μελέτη. «Δοκιμάστε άπαχα κρέατα, όπως κοτόπουλο και ψητό βοδινό, αλλά και τόφου, βραστά αυγά ή μια χούφτα αμύγδαλα, που μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτους το βράδυ. Οι τροφές αυτές θα δώσουν την ενέργεια που χρειάζεται ο μεταβολισμός και έτσι θα σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους».

Η ίδια εξηγεί ότι τα ανάλατα αμύγδαλα και τα καρύδια είναι από τους πιο υγιεινούς ξηρούς καρπούς και συνιστώνται σε άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη ή που γενικά δεν είναι λάτρεις των γαλακτοκομικών. Οι καρποί αυτοί είναι πλούσιοι σε καλά λιπαρά και καλές πηγές πρωτεΐνης και θρεπτικών συστατικών όπως βιταμίνη Ε, σελήνιο και μαγνήσιο. Αρκεί να καταναλώνονται με μέτρο (δηλαδή μία χούφτα), καθώς έχουν και μπόλικες θερμίδες.

Αν πάλι τρως γαλακτοκομικά, μπορείς να επιλέξεις ένα μικρό κομμάτι μοτσαρέλα. Οι θερμίδες στο τυρί αυτό είναι περιορισμένες, όμως είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, ασβέστιο και βιταμίνη D, χωρίς να έχει πολλούς υδατάνθρακες.

Φυσικά, κλειδί στην απώλεια βάρους είναι η μείωση των θερμίδων που καταναλώνεις καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, απομακρύνοντας τα ανθυγιεινά σνακ και κάνοντας έναν καλό προγραμματισμό γευμάτων. Όπως λέει και η Agee, «καταναλώνοντας ένα μικρό γεύμα καθαρής πρωτεΐνης και λαχανικών ή φρούτων κάθε τρεις με τέσσερις ώρες, παρέχεις στον μεταβολισμό σου την ενέργεια που χρειάζεται για να «δουλεύει» και να καίει λίπος. Με τον προγραμματισμό των γευμάτων σου αυξάνεις τις πιθανότητες να κάνεις υγιεινές επιλογές καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας, αποφεύγοντας το “επικίνδυνο” τσιμπολόγημα».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή! Γεμίζουν τα νοσοκομεία με μαθητές με διαταραχές συμπεριφοράς και επιθετικότητας

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

pisa
Ποια σχολεία θα συμμετάσχουν στην πιλοτική εφαρμογή της Διεθνούς Έρευνας PISA (8  έως 26 Απριλίου 2024)
Οι επόμενες εξετάσεις της Διεθνούς Έρευνας PISA  θα πραγματοποιηθούν από 8  έως 26 Απριλίου 2024
Ποια σχολεία θα συμμετάσχουν στην πιλοτική εφαρμογή της Διεθνούς Έρευνας PISA (8  έως 26 Απριλίου 2024)