sex
Google logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Ποιο είναι το φρούτο που εκτοξεύει τη γυναικεία απόλαυση στο σεξ

Μία ακόμη υπερ-τροφή έρχεται να προστεθεί στη λίστα με τα ήδη γνωστά αφροδισιακά, όπως τα στρείδια, η μαύρη σοκολάτα και η καυτερή πιπεριά.

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Archives of Gynecology and Obstetrics δείχνει ότι οι γυναίκες που καταναλώνουν συστηματικά ένα συγκεκριμένο φρούτο απολαμβάνουν περισσότερη ικανοποίηση στο σεξ.

Τα ερευνητικά δεδομένα αφορούσαν σε 731 σεξουαλικά ενεργές Ιταλίδες ηλικίας 18-43 ετών. Καμία από αυτές δεν είχε αντιμετωπίσει στο παρελθόν κάποια σεξουαλική διαταραχή και καμία δεν είχε ιστορικό κατάθλιψης ή χρόνιας πάθησης.

Οι γυναίκες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες: ορισμένες από αυτές έτρωγαν συχνά μήλα (ένα ή δύο την ημέρα) και οι υπόλοιπες δεν έτρωγαν σχεδόν καθόλου (έως μισό μήλο την ημέρα).

Στη συνέχεια, οι ερευνητές χορήγησαν το εγκεκριμένο ερωτηματολόγιο FSFI (Δείκτης Γυναικείας Σεξουαλικής Λειτουργίας), το οποίο αποτελείται από 19 ερωτήσεις σχετικά με τη σεξουαλική λειτουργία, τη συχνότητα του σεξ, τον οργασμό και τη γενικότερη ικανοποίηση από το σεξ.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η καθημερινή κατανάλωση του φρούτου συνδέεται άμεσα με την υψηλότερη βαθμολογία στο τεστ.

Πώς προκύπτουν όμως αυτά τα οφέλη συγκεκριμένα από το μήλο; Η πιο πιθανή θεωρία είναι ότι το μήλο, όπως το κόκκινο κρασί και η μαύρη σοκολάτα, περιέχει πολυφαινόλες και αντιοξειδωτικές ουσίες που διευκολύνουν τη ροή του αίματος προς τα γεννητικά όργανα, ενισχύοντας έτσι την ερωτική διέγερση.

Παράλληλα, η φλούδα του μήλου περιέχει μια μοναδική πολυφαινόλη (phloridzin), η οποία αποτελεί φυτικό οιστρογόνο. Η δομή του είναι όμοια με αυτή της οιστραδιόλης, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία λίπανσης του κόλπου.
 

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις

Αναδρομικά έως 3.500 ευρώ και αυξήσεις συντάξεων: Ποιοι πληρώνονται

Πανελλήνιες 2026: Θέματα, Λύσεις, Αποτελέσματα και Bάσεις στο google

Google logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αμφιθέατρο
Ακαδημαϊκή επίκληση προς όλα τα μέλη της ΓΣ του τμήματος Φυσικής και όχι μόνο
«Καθώς το Δημόσιο Πανεπιστήμιο εγκαταλείπεται, οι βασικές επιστήμες η Φυσική, τα Μαθηματικά, αλλά και οι ανθρωπιστικές επιστήμες απαξιώνονται,...
Ακαδημαϊκή επίκληση προς όλα τα μέλη της ΓΣ του τμήματος Φυσικής και όχι μόνο
kafsonas
Φαινόμενο Ελ Νίνιο 2026: Γιατί οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για ακραίο καύσωνα και ξηρασία
Οι δυσοίωνες κλιματικές προβλέψεις και ο κίνδυνος για την παγκόσμια οικονομία
Φαινόμενο Ελ Νίνιο 2026: Γιατί οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για ακραίο καύσωνα και ξηρασία