αστυνομία περιπολικό δρόμος
Βρισκόταν με τον πατέρα του διακοπές στο νησί

Τραγικό τέλος είχε ο 19χρονος Πολωνός τουρίστας, που αγνοούνταν από το βράδυ της Παρασκευής (01/09) στην ευρύτερη περιοχή Ποτάμι Καρλοβάσου, στη Σάμο.

Ο 19χρονος εντοπίστηκε τελικά σε βραχώδη περιοχή από όπου απεγκλωβίστηκε και μεταφέρθηκε με το σκάφος της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης Παράρτημα Σάμου. Σημειώνεται ότι ο άτυχος νέος βρισκόταν σε διακοπές στο νησί με τον πατέρα του, ενώ θα αναχωρούσαν σήμερα για την πατρίδα τους.

Από το βράδυ της εξαφάνισής του είχε στηθεί μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού, με τη συνδρομή στελεχών του κλιμακίου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο Καρλόβασι, της Αστυνομίας, του Λιμενικού, καθώς και των μελών της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, όπως αναφέρει η ΕΡΤ.

Η σορός του 19χρονου μεταφέρθηκε στη μαρίνα Καρλοβάσου και από εκεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο της Σάμου όπου θα γίνει η νεκροψία – νεκροτομή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες