Σοβαρό τροχαίο ατύχημα με σύγκρουση δύο ΙΧ σημειώθηκε σήμερα το πρωί στη συμβολή της Λ. Κηφισίας και Δηληγιάννη στην Κηφισιά.
Για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία τα δύο αυτοκίνητα συγκρούστηκαν και στη συνέχεια το ένα από αυτά έπεσε πάνω σε φανάρι και το άλλο σε πινακίδα σήμανσης.
Άμεσα κινητοποιήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία με τέσσερα οχήματα και δώδεκα πυροσβέστες που προχώρησαν στον απεγκλωβισμό τεσσάρων ατόμων από τα εμπλεκόμενα στο τροχαίο οχήματα.
Οι τραυματίες παραδόθηκαν στο ΕΚΑΒ για να μεταφερθούν στο Νοσοκομείο.