Thumbnail
Τραυματίες και μαχαιρώματα στις φυλακές – Σε lockdown οι κρατούμενοι

Πανικός επικράτησε τα τελευταία 24ωρα στις φυλακές Κορυδαλλού, όταν σύμφωνα με πληροφορίες της efsyn.gr, τρεις κρατούμενοι μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία της Αττικής, έπειτα από συμπλοκές στη Δ΄ Πτέρυγα.

Οι κρατούμενοι καταγγέλλουν ότι χθες το βράδυ (17/05) τραυματίστηκε ένας κρατούμενος από μαχαιριά στην κοιλιακή χώρα και κοντά στην καρδιά, μετά από συμπλοκή.

Σήμερα (18/05) σημειώθηκε και δεύτερο επεισόδιο ως αντίποινα. Οι εμπλεκόμενοι στην επίθεση αντί να απομονωθούν από τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους σε διαφορετικές πτέρυγες, παρέμειναν στα κελιά τους, με αποτέλεσμα 20 άτομα να τους χτυπήσουν. 

Αυτό είχε ως συνέπεια, να μεταφερθούν δύο ακόμα άτομα στο νοσοκομείο, όπου διακομίζονται με τραύματα στο κεφάλι και σε άλλα σημεία του σώματος από μαχαιριές, αλλά και με κατάγματα στα πόδια.

Ταυτόχρονα επιβλήθηκε άτυπο lockdown στη φυλακή κι έτσι οι δεκάδες κρατούμενοι της Δ' Πτέρυγας δεν επιτρέπεται να προαυλιστούν από το πρωί και παραμένουν στα κελιά τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia