Τι να τρώτε το βράδυ για ν΄αδυνατίσετε;
Unsplash
Ποιες τροφές θα σας βοηθήσουν να χάσετε μερικά περιττά κιλά, χωρίς αυστηρές δίαιτες που ταλαιπωρούν τον οργανισμό

Αν θέλετε να χάσετε κάποια περιττά κιλά χωρίς να ταλαιπωρήσετε τον οργανισμό σας με αυστηρές δίαιτες, τότε θα πρέπει να ξεκινήσετε με το να προσέχετε το βραδινό σας γεύμα.

Επιλέγοντας κάθε βράδυ προσεκτικά το δείπνο σας και έχοντας ολοκληρώσει το γεύμα σας τουλάχιστον 5 ώρες πριν κοιμηθείτε, μπορείτε να καταφέρετε να χάσετε το κιλά που σας «περισσεύουν». Ας είμαστε όμως ρεαλιστές. Προκειμένου να το καταφέρετε αυτό, θα πρέπει να βγάλετε τις παχυντικές τροφές από την καθημερινή σας διατροφή, χωρίς όμως να νιώθετε και πως στερείστε. Επιτρέψτε στον εαυτό σας μικρές «απολαύσεις» οι οποίες θα σας ικανοποιούν και θα σας βοηθήσουν να μην παρεκκλίνετε από το στόχο σας.

Μην ξεχνάτε να ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό, μπορείτε να φάτε ό,τι θέλετε, να καταναλώνετε φρούτα, λαχανικά και μπάρες όταν πεινάτε, να κάνετε ένα ισορροπημένο γεύμα το μεσημέρι, ώστε το βράδυ με τη διατροφή που θ΄ ακολουθήσετε να δείτε αποτελέσματα.

10 προτάσεις φαγητών που μπορείτε να τρώτε το βράδυ για να αδυνατίσετε

  1. Σαλάτα πράσινη με φρέσκο σολομό. Τον σολομό μπορείτε να τον φάτε ωμό, αν σας αρέσει το sashimi, αλλιώς στο φούρνο με διάφορα μυρωδικά και πιπέρι καγέν που ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.
  2. Σαλάτα πράσινη με κοτόπουλο. Κόψτε λεπτές φέτες ένα φιλέτο κοτόπουλου, αλείψτε το με μουστάρδα και ψήστε το στο γκριλ. Αν θέλετε κόψτε το κομματάκια για να κάνετε τη δική σας σαλάτα του Καίσαρα. Προσθέστε ξύδι που καταπολεμά το λίπος.
  3. Ρύζι με άπαχο γιαούρτι. Όχι υπερβολές στο ρύζι κι αν θέλετε για πιο υγιεινή διατροφή προτιμήστε το καστανό. Ένα μπολ είναι αρκετό.
  4. Πίτα αραβική με cottage cheese και λεπτοκομμένο αγγούρι. Ωραίο σνακ που θα συντροφεύσει ιδανικά μια βραδιά μπροστά στην τηλεόραση με την αγαπημένη σας ταινία.
  5. Δημητριακά με άπαχο γάλα. Επιλέξτε δημητριακά με χαμηλά λιπαρά φυσικά, ολικής άλεσης κλπ.
  6. Βρώμη (κουάκερ), με σταφίδες και γάλα άπαχο ή νερό. Θα χορτάσετε τόσο που δεν θα καταλάβετε ότι κάνετε… δίαιτα.
  7. Τόνο σε νερό με άπαχο γιαούρτι, κομματάκια παξιμαδιού ολικής άλεσης και λίγα κόκκινα φασόλια σε κονσέρβα.
  8. Ομελέτα με δυο ασπράδια κι έναν κρόκο σε τηγάνι όπου θα το έχετε απλώς αλείψει με λίγο λάδι, ντοματίνια κομμένα σε φέτες, ρίγανη και μανιτάρια. Κι εδώ προσθέστε καγέν πιπέρι.
  9. Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, καρύδια, αμύγδαλα και μέλι. Και χορταστικό και θα νιώθετε σα να έχετε φάει το ωραιότερο γλυκό.
  10. Πατάτα ψητή στο φούρνο (με αλουμινόχαρτο) και cottage cheese. Η γνωστή μας πατάτα απλώς αντί για βούτυρο βάζουμε άπαχο τυρί.

Ακόμη, ένας τρόπος για να κόψετε τα αναψυκτικά και τα αλκοολούχα ποτά, τα οποία γεμίζουν τον οργανισμό μας με περιττά λίπη, είναι να τα αντικαταστήσετε με ένα χαλαρωτικό φλιτζάνι χαμομήλι, το οποίο όχι μόνο θα σας χαλαρώσει, αλλά θα βάλει «μπροστά» το μεταβολισμό σας για να κάψετε επιπλέον θερμίδες!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

teacher-daskalos
Εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και αναπληρωτές): Πότε θα πιστωθεί η μισθοδοσία στους λογαριασμούς τους
Η μισθοδοσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πραγματοποιείται από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ) για το σύνολο των εκπαιδευτικών σε σταθερή ημερομηνία...
Εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και αναπληρωτές): Πότε θα πιστωθεί η μισθοδοσία στους λογαριασμούς τους
Άνοια
Οι διατροφολόγοι μίλησαν: Αυτή είναι η νο1 τροφή για να μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας
Η Νο1 τροφή που πρέπει να περιορίσετε για να μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με τους διατροφολόγους
Οι διατροφολόγοι μίλησαν: Αυτή είναι η νο1 τροφή για να μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας