Τροχαίο στο Καλλιμάρμαρο
Τραγωδία στο Καλλιμάρμαρο: Κατέληξε ο οδηγός της μηχανής

Τραγικό θάνατο βρήκε ο οδηγός της μηχανής που συγκρούστηκε με λεωφορείο, λίγο πριν το Καλλιμάρμαρο, νωρίς το πρωί της Πέμπτης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, πρόκειται για νεαρό ειδικό φρουρό της αστυνομίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το δυστύχημα έγινε στην κάθοδο της Βασιλέως Κωνσταντίνου, λίγο πριν το Καλλιμάρμαρο.

Πώς συνέβη το δυστύχημα

Όλα ξεκίνησαν όταν ένα λεωφορείο, που επιχείρησε να στρίψει στο ρεύμα της ανόδου, συγκρούστηκε με μοτοσικλέτα με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο αναβάτης και να μεταφερθεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε εφημερεύον νοσοκομείο. Ελαφρά τραύματα υπέστη και ο οδηγός του λεωφορείου, ο οποίος δεν χρειάστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο.

Αστυνομικοί της Τροχαίας είχαν προχωρήσει σε προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας στο ρεύμα καθόδου, στη συμβολή με την Βασ. Όλγας προκειμένου να διενεργηθεί προανάκριση για τα αίτια του περιστατικού, να απομακρυνθούν τα οχήματα και να καθαριστεί ο χώρος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia