Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Την είδηση έκανε ο ίδιος γνωστή στο Twitter, γράφοντας, «Μόλις διαγνώστηκα θετικός στον Covid-19. Είμαι πλήρως εμβολιασμένος και τις επόμενες ημέρες θα εργαστώ από το σπίτι. Εμβολιαζόμαστε - προστατευόμαστε».
Μόλις διαγνώστηκα θετικός στον Covid-19. Είμαι πλήρως εμβολιασμένος και τις επόμενες ημέρες θα εργαστώ από το σπίτι. Εμβολιαζόμαστε - προστατευόμαστε.
— Γιάννης Οικονόμου (@joikonomou) May 3, 2022