Προαστιακός
© Intime p.a.
Προαστιακός: Δρομολόγια μόνο μέχρι το Ηράκλειο για πάνω από δύο εβδομάδες

Μεγάλη αναμένεται να είναι η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού στον προαστιακό, καθώς ο ΟΣΕ αποφάσισε να πραγματοποιήσει μέσα στις επόμενες μέρες με αποτέλεσμα να διακοπεί σημαντικό μέρος της γραμμής από τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου και επί 17 μέρες.

Με την απόφαση αυτή, όλα τα δρομολόγια της γραμμής του Αεροδρομίου θα τερματίζουν στο Ηράκλειο και τη Μεταμόρφωση και δεν θα υπάρχει δυνατότητα μετεπιβίβασης προς Αθήνα, Πειραιά, ή Κιάτο.

Μόνη εναλλακτική λύση θα είναι η μετεπιβίβαση στο Μετρό (Δουκίσσης Πλακεντίας) ή τον ΗΣΑΠ (Νερατζιώτισσα).

Έτσι, οι εργαζόμενοι και οι φοιτητές που μετακινούνται με τον προαστιακό από το Κιάτο δε θα μπορούν να μετεπιβιβαστούν απ΄αυτόν στη γραμμή προς Αεροδρόμιο.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες των σιδηροδρομικών, οι αλλαγές αυτές στα δρομολόγια σημαίνουν ότι:

Χιλιάδες επιβάτες από το Αεροδρόμιο και ενδιάμεσους σταθμούς (Κορωπί – Κάντζα – Παλλήνη - Δουκίσης Πλακεντίας – Πεντέλης – Νερατζιώτισα – Ηράκλειο - Μεταμόρφωση) δεν θα έχουν απευθείας σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας και το λιμάνι του Πειραιά, καθώς τα δρομολόγια θα καταλήγουν στο Ηράκλειο και τη Μεταμόρφωση. Αντίστοιχα οι επιβάτες από τον Πειραιά ή την Αθήνα θα πρέπει να αναζητήσουν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης για την μετάβασή τους στους παραπάνω σταθμούς.

Χιλιάδες επιβάτες που χρησιμοποιούν τον Προαστιακό από την γραμμή από το Κιάτο δεν θα μπορούν να μετεπιβιβαστούν στην γραμμή προς Αεροδρόμιο με κανένα τρόπο και για 17 ολόκληρες ημέρες.

Οι αντιδράσεις

Για «ακατανόητη απόφαση των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ να εκκινήσουν εργασίες στη γραμμή του προαστιακού εν μέσω του τέταρτου κύματος της πανδημίας» θέτοντας σε απίστευτη ταλαιπωρία χιλιάδες επιβάτες και οδηγώντας το μέσο σε περαιτέρω απαξίωση, κάνουν λόγο σε κοινή δήλωσή τους οι τομεάρχες Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης.

«Τα έργα (αντικατάσταση κλειδιού στο «σημείο 0») θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και δύο χρόνια και ίσως μέσα στο πρώτο ολικό lockdown της άνοιξης του 2020. Ή έστω σε κάποια θερινή περίοδο», επισημαίνουν.

Στη συνέχεια, αναφέρουν ότι καμία από τις λύσεις που σχεδιάζονται, όπως η δρομολόγηση λεωφορείων, δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους εκατοντάδες επιβάτες κάθε συρμού:

«Καμία προστασία της δημόσιας υγείας δεν θα επιτευχθεί με τους νέους συνωστισμούς και το μπάχαλο στις αστικές συγκοινωνίες. Οι πολίτες βιώνουν τα αποτελέσματα της αδράνειας Καραμανλή στα μεγάλα έργα και της αβελτηρίας του στη στήριξη στα ΜΜΜ» καταλήγουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

apati
938 θύματα απάτης από «ηλεκτρονικό κατάστημα» - Η ζημιά ξεπερνάει τις 360.000 ευρώ
Εμφανίζονταν ως επαγγελματίες πωλητές προϊόντων, εισέπρατταν τα χρήματα για «συμφωνίες» που έκλειναν, αλλά τα προϊόντα δεν παραδίδονταν ποτέ
938 θύματα απάτης από «ηλεκτρονικό κατάστημα» - Η ζημιά ξεπερνάει τις 360.000 ευρώ