Κλειστοί είναι μετά από εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας και οι σταθμοί "ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ" , "ΒΙΚΤΩΡΙΑ", "ΑΤΤΙΚΗ", " ΣΕΠΟΛΙΑ" και "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ", μετά το όργιο καταστολής στο κέντρο της Αθήνας.
Νωρίτερα έκλεισε ο σταθμός το μετρό στο "ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ", ενώ από το πρωί κλειστοί είναι οι σταθμοί του μετρό σε "ΟΜΟΝΙΑ", "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ", "ΣΥΝΤΑΓΜΑ", "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ" και "Μ. ΜΟΥΣΙΚΗΣ".
Οι συρμοί διέρχονται χωρίς να πραγματοποιούν στάση.