Κορονοϊός - Γώγος: Αν δούμε 4.000 κρούσματα δεν θα περιμένουμε 15 ημέρες για μέτρα
Την ανησυχία του για την εκρηκτική αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού εξέφρασε ο καθηγητής και μέλος της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων Χαράλαμπος Γώγος

Ο καθηγητής Χαράλαμπος Γώγος υποστήριξε ότι αν έχουμε 4.000 κρούσματα κορονοϊού δεν θα περιμένουμε 15 ημέρες για να δούμε την αποτελεσματικότητα των μέτρων.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε πως η πρόταση τους είναι να περιοριστεί όσο γίνεται η κυκλοφορία στους δρόμους και μια λύση είναι να κλείνει η εστίαση γύρω στις 22:00 το βράδυ.

Επίσης, επισήμανε ότι η Επιτροπή προσπαθεί να περιοριστούν οι μετακινήσεις από τις πορτοκαλί περιοχές σε άλλες περιοχές για ψυχαγωγία και διασκέδαση. 

Το επόμενο βήμα lockdown

Επιπλέον, ανέφερε ότι αν δεν αποδώσουν τα μετρά που θα ανακοινώσει σήμερα ο πρωθυπουργός, το επόμενο βήμα ίσως να είναι ένας είδος lockdown με κλείσιμο επιχειρήσεων και εστιατορίων

Τέλος, για τις αλλαγές του χάρτη υγειονομικής ασφάλειας, είπε πως οι ζώνες θα μείνουν τρεις και θα καταργηθούν οι κίτρινες περιοχές. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia