Δυναμική κινητοποίηση στο κέντρο της Αθήνας ενάντια στο νέο νόμο για τις διαδηλώσεις (Εικόνες-Βίντεο)
Νέα πορεία διαμαρτυρίας ενάντια στο νόμο που ψήφισε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για τον περιορισμό των διαδηλώσεων πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης

Δυναμική κινητοποίηση οργανώσεων και συλλογικοτήτων της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, του αντιεξουσιαστικού χώρου, καθώς και φοιτητικών συλλόγων, στα Προπύλαια, ενάντια στο νέο νόμο της κυβέρνησης ενάντια στις διαδηλώσεις, πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Αθήνας, το απόγευμα της Πέμπτης 16/7.

Βασικό αίτημα των διαδηλωτών ήταν η κατάργηση των περιορισμών στις δημόσιες συναθροίσεις διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις.

Οι διαδηλωτές πραγματοποίησαν πορεία προς τη Βουλή.

Νωρίτερα έκλεισαν οι οδοί Πανεπιστημίου, Σταδίου και οι δρόμοι γύρω από το Σύνταγμα. Αυτή την ώρα η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

Δείτε εικόνες και βίντεο του alfavita.gr:

diadiloseis 2

 

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Δράσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αναμετάδοση μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας για τους μαθητές που απουσιάζουν - Έγγραφο της Περιφερειακής...
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης