ΕΦΚΑ: Κάλεσαν την αστυνομία ασφαλισμένοι που δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν
Ταλαιπωρία στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ, που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Ακαδημίας και Δημοκρίτου, στην Αθήνα

Σύμφωνα με καταγγελία αναγνώστη του enikos.gr, από το πρωί της Πέμπτης πολίτες που έχουν κλείσει ραντεβού δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν. Όπως υποστηρίζει ο αναγνώστης που έστειλε και την φωτογραφία στο enikos.gr, δημιουργήθηκαν ουρές και κανείς ασφαλισμένος δεν μπορούσε να εξυπηρετηθεί. Επίσης, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν απαντά κανείς στα τηλέφωνα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κλείσουν εκ νέου ραντεβού όσοι το έχασαν σήμερα, χωρίς δική τους υπαιτιότητα, όπως σημειώνει.

Η αστυνομία κλήθηκε στο σημείο, ενώ ένας πολίτης δήλωσε ότι θα καταθέσει μήνυση, καθώς, σύμφωνα με όσα καταγγέλλει ο αναγνώστης, οι υπεύθυνοι του είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι, επειδή το προσωπικό λείπει με άδειες ειδικού σκοπού. Σε επικοινωνία του enikos.gr με στελέχη του ΕΦΚΑ απάντησαν ότι ο συγκεκριμένος ασφαλισμένος πήγε να παρακάμψει τη σειρά των προγραμματισμένων ραντεβού του και ήθελε να εξυπηρετηθεί νωρίτερα. "'Υπάρχουν υπάλληλοι. Όσοι έχουν ραντεβού εξυπηρετούνται κανονικά", ξεκαθαρίζουν υψηλόβαθμα στελέχη του ΕΦΚΑ που έλαβαν γνώστη του περιστατικού. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

doukakis
Πρόεδρος ΙΕΠ: Παρεμβάσεις για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
«Παράλληλα, ολοκληρώνεται το πρώτο μέρος του έργου του «πολλαπλού βιβλίου», με τη συμμετοχή 1.100 συγγραφέων και 1.400 αξιολογητών, καλύπτοντας...
Πρόεδρος ΙΕΠ: Παρεμβάσεις για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων