Διαφημιστική δαπάνη ύψους 640.000 ευρώ για το μετρό Θεσσαλονίκης
Η απάντηση της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε» για το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής των έργων στο μετρό Θεσσαλονίκης

Αντιδράσεις προκαλεί η ενίσχυση 640.000 ευρώ προς ΜΜΕ για την προβολή των έργων στο μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ τα έργα βάσει της απόφασης για απόσπαση των αρχαιοτήτων αναμένεται να ολοκληρωθούν το νωρίτερο κατά το 2023.

Σχετική δήλωση υπέβαλε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένο, κάνοντας λόγο για πρωτοφανή απόφαση:

Διαφήμιση εξακοσίων σαράντα χιλιάδων ευρώ για ένα έργο όπως το μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο δεν το ολοκληρώνουν, αλλά το διακόπτουν με τη βίαιη απόσπαση των αρχαίων, είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει.

Ένας μποναμάς, όχι για την ενημέρωση, αλλά για την παραπλάνηση του κοινού, από εκείνους που νοιώθουν ασύδοτοι, μέσα στην επικοινωνιακή ασυλία που απολαμβάνουν.

Μέθοδοι μαύρης προπαγάνδας, στην προσπάθεια να γυρίσουν την Ελλάδα πολύ πίσω. Από την πλευρά μας να ευχηθούμε ευτυχισμένο το χίλια εννιακόσια πενήντα τόσο!

Όσο για την αλήθεια τί να σου κάνει κι’ αυτή μπροστά σε 2020 ψέματα;

Η εταιρία «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε» εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την χορήγη διαφημιστικής δαπάνης:

Σχετικά με το Πρόγραμμα Επικοινωνιακής Προβολής του έργου «Μετρό Θεσσαλονίκης» και Επέκταση Γραμμής 3, Τμήμα «Χαϊδάρι-Πειραιάς», η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. ανακοινώνει:

  • Κάθε συγχρηματοδοτούμενο έργο τυγχάνει Επικοινωνιακής Προβολής με Κοινοτική δαπάνη. Για τον λόγο αυτόν υφίστανται διαθέσιμα κονδύλια ύψους 640.000€ για το «Μετρό Θεσσαλονίκης» και 450.000€ για την Επέκταση της Γραμμής 3, «Τμήμα Χαϊδάρι-Πειραιάς», εξ ολοκλήρου από Ευρωπαϊκή Χρηματοδότηση.
  • Η διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. με την πρόσφατη απόφασή της διεκδίκησε και εξασφάλισε τη δέσμευση του συνόλου των χρηματοδοτήσεων αυτών, οι οποίες θα καλύψουν τις επικοινωνιακές ανάγκες των δύο αυτών έργων μέχρι το τέλος του 2023.
  • Και η προηγούμενη διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. είχε εγκρίνει το Πρόγραμμα Επικοινωνιακής Πολιτικής του Μετρό Θεσσαλονίκης, ύψους 400.000€ για το 2018 και ύψους 400.000€ για το 2019 με σχετικές αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου. Μάλιστα το συγκεκριμένο πρόγραμμα εγκρίθηκε από τον τότε Υφυπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης κ. Ε. Κρέτσο, με την υπ’ αριθμ. 1520/2019 απόφασή του. Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. με την πρόσφατη απόφασή της καλύπτει – επιπλέον των προηγούμενων – και τις επικοινωνιακές ανάγκες του έργου της Επέκτασης της Γραμμής 3, Τμήμα «Χαϊδάρι-Πειραιάς», αξιοποιώντας το σύνολο των Ευρωπαϊκών πόρων για την Ελληνική Οικονομία.

Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. παραμένει προσηλωμένη στην εκτέλεση των έργων που έχει αναλάβει με διαφάνεια και υπευθυνότητα στη διαχείριση των οικονομικών πόρων, παρέχοντας πλήρη και ακριβή ενημέρωση για την πορεία τους.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tiri
Καθημερινή κατανάλωση τυριού: Τι επιπτώσεις έχει για την υγεία σου
Το τυρί είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής πολλών ανθρώπων. Το βρίσκουμε παντού: σε σάντουιτς, σαλάτες, μακαρονάδες και πίτσες. Όμως, πόσο καλό...
Καθημερινή κατανάλωση τυριού: Τι επιπτώσεις έχει για την υγεία σου
paidi
Γιατί δεν πρέπει να δείχνουμε προτίμηση σε ένα απο τα παιδιά μας
Έρευνες έχουν δείξει πως πολλοί γονείς ασυναίσθητα τείνουν να ευνοούν το ένα παιδί περισσότερο από το άλλο. Αυτή η διαφοροποιημένη μεταχείριση, όμως,...
Γιατί δεν πρέπει να δείχνουμε προτίμηση σε ένα απο τα παιδιά μας