Thumbnail

Οι ιστότοποι των φορέων του δημοσίου τομέα και οι εφαρμογές για φορητές συσκευές υποχρεούνται να καταστούν προσβάσιμοι στο σύνολό τους εντός των χρονικών ορίων που θέτει ο Νόμος 4591/2019(άρθρο13). 

Εφαρμοστική Εγκύκλιο του ν.4591/2019 (ΦΕΚ19/Α/12.02.2019):  Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας ΕΕ (2016/2102) του ΕΚ και του Συμβουλίου, της 26ης Οκτωβρίου 2016,  για την προσβασιμότητα των ιστότοπων και των εφαρμογών για φορητές συσκευές των οργανισμών του δημόσιου τομέα, εξέδωσε η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Μ. Ξενογιαννακοπούλου.
Σύμφωνα με την Εγκύκλιο οι ιστότοποι και οι εφαρμογές για φορητές συσκευές των φορέων του δημοσίου τομέα θα πρέπει να σχεδιάζονται, να αναπτύσσονται, να λειτουργούν και να συντηρούνται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της προσβασιμότητας και των επιμέρους αρχών αυτής: αντιληπτικότητα, χρηστικότητα, κατανοησιμότητα και στιβαρότητα(άρθρο4).

Οι ιστότοποι των φορέων του δημοσίου τομέα και οι εφαρμογές για φορητές συσκευές υποχρεούνται να καταστούν προσβάσιμοι στο σύνολό τους εντός των χρονικών ορίων που θέτει ο Νόμος 4591/2019(άρθρο13).

Δείτε την εγκύκλιο αναλυτικά ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pos-antimetopizete-ti-thlipsi.jpg
«Δεν μας αφορά»: Η φράση που συνοψίζει πώς αντιμετωπίζονται οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
Η «κραυγή» μητέρας στο alfavita.gr αποκαλύπτει το δραματικό αδιέξοδο για εκατοντάδες οικογένειες: Ενστάσεις παραμένουν αναξιολόγητες, ενώ το σύστημα...
«Δεν μας αφορά»: Η φράση που συνοψίζει πώς αντιμετωπίζονται οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες