Χωρίς μετρό θα μείνει η Αθήνα το πρωί της Τρίτης, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00, καθώς οι εργαζόμενοι διαφωνούν με την ένταξη των συγκοινωνιών στο υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων.
«Άραγε η κοινωνική ευαισθησία των κυβερνόντων για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού πως συνδέεται με την αντιμετώπιση των αστικών συγκοινωνιών ως φορέων που πρόκειται να περάσουν στα χέρια ιδιωτών με σκοπό το κέρδος;», αναφέρει το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών.
Ο ηλεκτρικός θα λειτουργεί κανονικά.