Χωρίς μετρό θα παραμείνει η Αθήνα την Πέμπτη, από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας, λόγω στάσης εργασίας των ηλεκτροδηγών.
Αίτημα του σωματείου είναι η αναδρομική αναγνώριση των ασφαλιστικών εισφορών για την κατηγορία των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων των ετών 2001 - 2011.